Hår Fræsende
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-08 12:14

Bare fordi at en masse mennesker har allieret
sig med skinheads'ne i kampen mod frisør professionen
ved at blive klippet korthåret med en hår fræser
er det ikke ensbetydende med at vi deler deres
politiske holdninger!

/Pnic

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-06-08 13:34

On Thu, 12 Jun 2008 13:13:53 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@mail.dk>
wrote:

> [...]
>ved at blive klippet korthåret med en hår fræser
>er det ikke ensbetydende med at vi deler deres

Korrekt... De autonome er sgu FOR venstreorienterede...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-08 15:10

S. A. Thomsen wrote:

> Korrekt... De autonome er sgu FOR venstreorienterede...

Autonom(i ordets rigtige betydning) ikke en venstreorienteret
ballademager.

autonom dvs en person der tænker og handler på egen hånd

Jeg er et Autonomt menneske! Du er et hjernevasket får! Som andre tænker
for! Det du mener får du at vide at du skal mene af andre(presse osv!)
Du og andre som dig er ødelæggende for Demokratiet, Mig og andre som
mig er dem der sørger for at det er stabilt og usindsygt(ved at stemme
som frie og u-manipulerede mennesker eller prøver på det)

Her kan du læse om hvad der sker når et Demokrati bliver manipuleret
sindsygt http://da.wikipedia.org/wiki/Nazi-Tyskland

/Autonomous Pnic

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-06-08 17:14

On Thu, 12 Jun 2008 16:09:30 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@mail.dk>
wrote:

>Autonom(i ordets rigtige betydning) ikke en venstreorienteret
>ballademager.
>
>autonom dvs en person der tænker og handler på egen hånd

Ordknepperi... Vi ved jo alle, hvem jeg mener...

>Jeg er et Autonomt menneske! Du er et hjernevasket får!

Og du har ikke lært at tale pænt...

>Som andre tænker
>for! Det du mener får du at vide at du skal mene af andre(presse osv!)
>Du og andre som dig er ødelæggende for Demokratiet,

Øhhhh.... Hvorfor dog det...???

>Mig og andre som
>mig er dem der sørger for at det er stabilt og usindsygt(ved at stemme
>som frie og u-manipulerede mennesker eller prøver på det)

Hvis du tror du er Umanipuleret, så er du sgu for naiv...

>Her kan du læse om hvad der sker når et Demokrati bliver manipuleret
>sindsygt http://da.wikipedia.org/wiki/Nazi-Tyskland

En klokkeklar GODWIN.... ))))

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-08 14:29

http://en.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-06-08 16:02

On Fri, 13 Jun 2008 15:28:43 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@mail.dk>
wrote:

>http://en.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

LOL... Du er så snotdum at du laver endnu en Godwin.... ))))

Fra : TBC

Dato : 12-06-08 13:40

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at blive klippet korthåret med en hår fræser
> er det ikke ensbetydende med at vi deler deres

....Mon ikke det over når de bliver så gamle at nogle af dem finder ud af at
kortklippet hår med "hår fræser" reelt er den eneste frisure de kan have som
alternativet til hentehår

TBC

Fra : @

Dato : 12-06-08 18:54

wrote:

> [...]
>ved at blive klippet korthåret med en hår fræser
>er det ikke ensbetydende med at vi deler deres

er det nu igen galt med doseringen?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-08 10:20

@ wrote:

> er det nu igen galt med doseringen?

Ja åbenbart, ellers havde folkepartiets sindsyge børn
ikke myrdet ham avisbudet!

/Pnic

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-06-08 16:03

On Fri, 13 Jun 2008 11:20:15 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@mail.dk>
wrote:

>Ja åbenbart, ellers havde folkepartiets sindsyge børn
>ikke myrdet ham avisbudet!

Får man sindsyge børn af at være medlem af SF...???

Det vidste jeg ikke...