Er det denne slags tolerance der søges i D~
Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 08:52

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2008/06/11/155458.htm?wbc_purpose=upda

Et stort, statsejet iransk firma har beordret dets ugifte ansatte til at
gifte sig inden september måned. Ellers vil de blive fyret.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Pernille

Dato : 12-06-08 10:13

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2008/06/11/155458.htm?wbc_purpose=upda
>
> Et stort, statsejet iransk firma har beordret dets ugifte ansatte til at
> gifte sig inden september måned. Ellers vil de blive fyret.

Friheden længe leve!!! - !!!

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-08 12:20

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv
>/2008/06/11/155458.htm?wbc_purpose=up da

> [...]
Det ligger lige for at blive indført i Danmark.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-08 13:11

N_B_DK wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2008/06/11/155458.htm?wbc_purpose=upda
>

> Et stort, statsejet iransk firma har beordret dets ugifte ansatte til at
> gifte sig inden september måned. Ellers vil de blive fyret.

De kvindelige af dem kan melde sig ind i mit harem for 100 kr.
om måneden! Nå Nej, flerkoneri er ulovligt i Danmark.

/Pnic

Fra : Pernille

Dato : 12-06-08 15:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De kvindelige af dem kan melde sig ind i mit harem for 100 kr.
> om måneden! Nå Nej, flerkoneri er ulovligt i Danmark.

Men, i Danmark, er det ikke nødvendigt at gifte sig.

Fra : Martin

Dato : 12-06-08 09:11

On 12 Jun., 09:51, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Et mindre land i Europa har beordret dets kvinder til at smide
tørklædet, ellers vil de blive retsforfulgt.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 16:19

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message

> Et mindre land i Europa har beordret dets kvinder til at smide
> tørklædet, ellers vil de blive retsforfulgt.

Hvem tænker du på her ?

Fra : Pernille

Dato : 12-06-08 16:36

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pioneer CLD-D925 købes.

Et mindre land i Europa har beordret dets kvinder til at smide
tørklædet, ellers vil de blive retsforfulgt.

---
Det er ikke i Danmark. Hvilket land tænker du på?

Fra : Martin

Dato : 12-06-08 09:58

On 12 Jun., 17:35, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Et mindre land i Europa har beordret dets kvinder til at smide
> tørklædet, ellers vil de blive retsforfulgt.
>
> ---
> Det er ikke i Danmark. Hvilket land tænker du på?

Du kan ikke se symbolikken i en tilsnigende sammenligning?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 18:40

> Du kan ikke se symbolikken i en tilsnigende sammenligning?

Jamen hvilket land er det du tænker på Einstein ?