Jeg håber, du føder en satan og ikke en sø~
Fra : Tveskaeg

Dato : 11-06-08 18:41

Sådan lød bemærkningen fra faderen til den 20 årige der fik sin 7 dom
på 5 år.

Det er mig en gåde hvorfor udvisningen blev gjort betinget i 2 år.

Skiderikken skulle have permanent udvist lige på stedet og faderen
skulle have haft en betinget udvisningsdom for trusler mod anklageren.

http://ekstrabladet.dk/112/article1019323.ece

Far til dømt forbandede anklager
Der var uro i retslokalet, da en 20 årig onsdag blev dømt for syvende
gang. Næste gang risikerer han udvisning, skønt han har boet hele sit
liv i Danmark

- Jeg håber, du føder en satan og ikke en søn.

Sådan lød forbandelsen fra faren til den dømte Jura Levakovic mod den
højgravide anklager Anne Sofie Brix efter dagens retsmøde i Københavns
Byret. Hans søn, 20-årige Jura, var kort forinden blevet idømt to års
fængsel og betinget udvisning for to røverier, tre mindre
tricktyverier samt et par andre småting, da vredesudbruddet mod
anklager Brix kom.

Dommer Hanne Fog-Petersen fik herefter med hjælp fra tilstedeværende
politifolk og fængselsfunktionærer gennet den harmdirrende far og
resten af Levakovic-familien ud af retslokalet. Desuden måtte to
civilklædte betjente eskortere den vordende mor ud af byretten.

Det var syvende gang, at Jura Levakovic fik en fængselsdom. Og siden
han var 15 år, har han bortset fra nogle korte ophold i frihed siddet
bag tremmer. Anklager Anne Sofie Brix mente derfor, at straffen skulle
være i den absolut strenge ende, men retten valgte at se med milde
øjne på den dømte. Blandt andet fordi han er stoppet med at ryge hash,
og fordi han har udsigt til et arbejde.

- Vi nøjes med at udvise dig betinget. Du får en prøvetid på to år, og
det betyder, at hvis du laver noget nyt, så kan fælden altså risikere
at klappe, lød formaningen fra dommer Hanne Fog-Petersen.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-08 19:33

"Tveskaeg" skrev i en meddelelse

> Sådan lød bemærkningen fra faderen til den 20 årige der fik >sin 7 dom
> på 5 år.

Det jeg lurer over er at den 20 årige er Kroatisk statsborger !!
Men han har levet hele sit liv i Danmark !.

Hvad har han ikke kostet det danske samfund .
Længe leve den hellige globalisering .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 11-06-08 19:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48501a49$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det jeg lurer over er at den 20 årige er Kroatisk statsborger !!
> Men han har levet hele sit liv i Danmark !.
>
> Hvad har han ikke kostet det danske samfund .
> Længe leve den hellige globalisering .

En ting er at ungen er kriminel, men faren? mon han er stolt af sønnens
bedrifter siden han hidser sig sådan op?

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-08 21:25

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> En ting er at ungen er kriminel, men faren? mon han er stolt af >sønnens
> bedrifter siden han hidser sig sådan op?

Forstår godt din pointe , og du har ret .

Min harme går på , hvorfor i alverden ansøger de ikke om statsborgerskab til
ungen , hvorfor skal han dømmes 7 gange
før forældrene's "stolthed" gør at de sætter alt ind på at rette op på nogle
forhold eller får hjælp.
Disse mennesker lever i en slags "limbo" , de er hverken Dansker eller
Kroater .
Hvis det er globlalisering , så er det en dyr fornøjelse både menneskeligt
og økonomisk.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-06-08 09:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> Det jeg lurer over er at den 20 årige er Kroatisk statsborger !!
> Men han har levet hele sit liv i Danmark !.

Og hvad så?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 10:58

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Og hvad så?

Fatter du bare intet ? når idioten er Kroatisk statsborger, hvad i hele
hule helvede skal han så fortsætte med at være i DK, efter SÅ mange
domme ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-06-08 11:26

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
>
> Fatter du bare intet ? når idioten er Kroatisk statsborger, hvad i hele
> hule helvede skal han så fortsætte med at være i DK, efter SÅ mange domme

Hvad er han dømt for?

Fra : @

Dato : 12-06-08 18:53

On Thu, 12 Jun 2008 12:25:30 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

>Hvad er han dømt for?

kan det ikke være noget så ravende ligegyldigt

kriminelle udlændinge er alle danskere bedst tjent med at få
ekspederet ud af landet hurtigst muligt

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-06-08 18:30

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Og hvad så?

Finanseret af bla din topskat ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-06-08 08:47

> Finanseret af bla din topskat ?

Jamen det er flertallet af Dansk Folkepartis vælgere jo, men derfor synes
jeg stadig, det er voldsomt nok at ville ham dem smidt ud af landet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-06-08 19:26

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Jamen det er flertallet af Dansk Folkepartis vælgere jo

Og det kan du dokumenterer ??
Eller er det blot en af dine fordomme !.

>, men >derfor synes jeg stadig, det er voldsomt nok at ville ham dem smidt
>ud af >landet.

Jeg har ikke sagt at ungen skal smides ud !, jeg spørger hvorfor
vi skal koste bunker af penge på unge mennesker hvis forældre
ikke ønsker dem dansk statsborgerskab .
Og derefter legaliseres det hele moralsk med "den globale verden"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-06-08 09:59

> Og det kan du dokumenterer ??
> Eller er det blot en af dine fordomme !.

4 mio. vælgere - 2,5 mio. lønmodtagere. DF har en større vælgerandel af
pensionister end de øvrige partier.

Fra : Martin

Dato : 12-06-08 08:09

On 12 Jun., 12:25, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Hvad er han dømt for?

Nasseri, foragt for alt, vold, tyveri, røveri, narkomani, 7 gange på 5
år.

Fra : TJ

Dato : 12-06-08 08:54

On Wed, 11 Jun 2008 19:41:22 +0200, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> [...]
>
>Sådan lød forbandelsen fra faren til den dømte Jura Levakovic mod den
>højgravide anklager Anne Sofie Brix efter dagens retsmøde i Københavns

Der skulle hun have været hurtig og svaret: "Så skulle jeg jo have
kneppet med én fra din indavlede familie!"

Men dét ville jo have været racisme...

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 08:59

"TJ" <pomanden@hotmail.com> wrote in message
> Der skulle hun have været hurtig og svaret: "Så skulle jeg jo have
> kneppet med én fra din indavlede familie!"

LOL, det havde jeg godt kunne more mig over.

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-06-08 14:31

TJ wrote:

> Der skulle hun have været hurtig og svaret: "Så skulle jeg jo have
> kneppet med én fra din indavlede familie!"

Nej, det ville være at falde ned på samme plan. Det ville være langt mere
elegant at udbryde:
"Så må du jo kunne give mig opskriften."

--
Kurt Lund

Fra : JBH

Dato : 11-06-08 20:58

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> Sådan lød bemærkningen fra faderen til den 20 årige der fik sin 7 dom
> på 5 år.
>
> Det er mig en gåde hvorfor udvisningen blev gjort betinget i 2 år.

Nu var det jo kun syvende gang han blev idømt fængselsstraf og så var den
unge mand stoppet med at ryge hash, og havde udsigt til et arbejde.

> Skiderikken skulle have permanent udvist lige på stedet og faderen
> skulle have haft en betinget udvisningsdom for trusler mod anklageren.

Ja.

mvh
JBH