Joke der må passe godt til gruppen her
Fra : TBC

Dato : 10-06-08 00:23

Fra : David Konrad

Dato : 10-06-08 00:45

TBC wrote:
> http://politiken.dk/wm/article519924.ece

Jeg synes http://politiken.dk/ats/article520682.ece passer meget bedre - men
naturligvis kun for det lille antal begavede der trods alt huserer...

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-06-08 09:36

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes http://politiken.dk/ats/article520682.ece passer meget bedre -
> men naturligvis kun for det lille antal begavede der trods alt huserer...

Jeg læser aldrig Politiken. Den er skrevet af selvglade psykopater for
selvglade psykopater.

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-08 13:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg læser aldrig Politiken. Den er skrevet af selvglade psykopater for
> [...]

Jeg læser gerne "at tænke sig" om Zeitungsfaden som får læst og påskrevet af
et vredt udsnydt af befolkningen.

Tillægget må jeg give dig ret i: Det kan være ligemeget.

Hilsen Ivan

Fra : TBC

Dato : 10-06-08 13:52

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes http://politiken.dk/ats/article520682.ece passer meget bedre -
> men naturligvis kun for det lille antal begavede der trods alt huserer...

LOL, ja. med den indignerede pensionist fra Vrissenbjerg rammer de ofte
meget godt og morsomt arketypen på de stiveste stykker her i gruppen

....Man skulle næsten tro de fandt deres inspiration her i gruppen

I rest my case:
http://politiken.dk/ats/article480286.ece
http://politiken.dk/ats/article313736.ece

TBC

Fra : David Konrad

Dato : 10-06-08 14:32

TBC wrote:
> [...]
>
> LOL, ja. med den indignerede pensionist fra Vrissenbjerg rammer de
> ofte meget godt og morsomt arketypen på de stiveste stykker her i

Jeg elsker Brokkendorf

"...hvorpå regeringen for tiden behandler os sagesløse bilister, der dagligt
må kæmpe fra tankstation til tankstation for at finde frem til de laveste
benzinpriser, der i parentes bemærket er rekordhøje, fordi regeringen i sit
tiltagende miljøvanvid nægter at sænke de tårnhøje afgifter til ubodelig
skade for alle os hårdtarbejdende jyder..."

Man kunne skrive en hel afhandling om Brokkendorf. Det er så præcist ramt,
psykosocialt set. Der er ingen tvivl om, at der findes flere hundredetusinde
Brokkendorfer' der på den måde føler sig som ofre og fremmedgjorte ift
"magtens centrum", Christiansborg og medierne. Om de så bor i det "mørke"
Jylland, Ballerup eller på Lolland.

> ...Man skulle næsten tro de fandt deres inspiration her i gruppen

Der er én, men jeg siger ikke hvem, som jeg har en ret kraftig formodning om
har inspireret ATS tilbage i starten af 2001-2002. Du skal tænke på en
debattør der i sit maniske hjørne fører alenlange enetaler med sig selv,
ikke kan afslutte en sætning uden 20 indskudte sætninger og som virker til
at være i konflikt med hele resten af universet. Og som samtidig klart har
en intelligens og et vidensniveu langt over middel - som Brokkendorf også
har.

"Det højere formål med ministerskens økologiske flip skulle angivelig være
at få bilisterne til at spare på benzinen, men det er tilsyneladende gået
helt hen over fru Carina Christensens kønne hoved, at det ville være en
langt mere effektiv strategi at gennemføre en klækkelig nedsættelse af de
tårnhøje benzinafgifter, for så ville vi bilister for alvor spare noget, men
i stedet taler politikerne nu om at sætte afgifterne ned på frugt og grønt,
og dette vil da sikkert også skabe glæde blandt landets kaninavlere, mens vi
andre må tygge modløst videre på vort højt afgiftsbelagte smørrebrød og
hakkebøffer med surt sammensparet sovs, som vi i parentes bemærket burde
holde os fra, hvis det stod til de højt agtede ernæringsfilistre som hr.
Arne Astrup, der ikke vil lade os have vore marmorkager i fred, og som
aldrig kunne drømme om at sætte tænderne i en bøf, medmindre han var sikker
på, at koen havde haft en tryg og harmonisk opvækst i overensstemmelse med
FN’s Menneskerettighedskonvention."
http://politiken.dk/ats/article494370.ece

Det er hilarious..."Mens vi andre må tygge modløst videre.." - så eksakt
ramt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-06-08 15:19

> Det er hilarious..."Mens vi andre må tygge modløst videre.." - så eksakt
> ramt.

Ja, det er et fantastisk mikrounivers for kosmopolithumor (_x_)

Mvh
Martin

Fra : TBC

Dato : 10-06-08 15:28

> [...]

> en intelligens og et vidensniveu langt over middel - som Brokkendorf også

Med den karakterisering tror jeg godt jeg ved hvem du tænker på. Hvor er han
i øvrigt blevet af? Det er jo i forhold til sædvanen forbløffende mange dage
siden han har haft et Glistrup hyldende indlæg. Måske har han mere travlt
med det virkelige liv, "at leve livet" farligt" som han siger at fortrække,
frem for at have tid til at beklage sig over hvad folk kan finde af ting at
forarges og beklage sig over? Det kan i hvert fald ikke være de autonome der
optager ham for tiden, da de jo er fraflyttet hans nærmiljø. ...hvis ellers
det er den samme fantastiske personlighed vi har i tanke.

> Det er hilarious..."Mens vi andre må tygge modløst videre.." - så eksakt
> ramt.

Ja, jeg elsker også deres skarpe psykosociale karikering.

TBC

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 16:59

TBC wrote:
> http://politiken.dk/wm/article519924.ece

Har man set noget til nogen protest over den forfærdelige tegning af
"Muhammed" fra Norge?

Jeg gættede på, at den turde man end ikke nævne i muslimske lande, - fik jeg
mon ret?