Sextiltalt dansker slap
Fra : Mohammad Islam

Dato : 09-06-08 21:38

http://ekstrabladet.dk/112/article1017398.ece

Skulle dette danskersvin ikke ha haft den normale straf for voyeurisme.
Hvorfor skal et kriminelt danskersvin ha sær behandling?.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-08 21:46

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/112/article1017398.ece
>
> Skulle dette danskersvin ikke ha haft den normale straf for
> voyeurisme. Hvorfor skal et kriminelt danskersvin ha sær behandling?.

Keder vi os, Frank Leegaard?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole

Dato : 09-06-08 22:00

+-------------------+ .:\:\:/:/:.
+-------------------+ / \
@x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW
\||||/ | | \| __\,,\ /,,/__
\||/ | | | (______Y______)
/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-08 23:00

Mohammad Islam skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1017398.ece
>
> Skulle dette danskersvin ikke ha haft den normale straf for voyeurisme.
> Hvorfor skal et kriminelt danskersvin ha sær behandling?.

Os Danskere(De etniske af os) må godt gøre perverserier over i staterne
(i øjeblikket) fordi vi er deres allierede i kampen mod terrorisme i
Afghanistan.

Problemet er at jeg ikke er i staterne! Og kampen mod terrorisme
har ikke hjulpet mig en skid overhovedet når jeg ikke må gøre
perverserier i mit hjemland.

/Pnic

Fra : David Konrad

Dato : 10-06-08 01:17

Mohammad Islam wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1017398.ece
>
> Skulle dette danskersvin ikke ha haft den normale straf for
> voyeurisme. Hvorfor skal et kriminelt danskersvin ha sær behandling?.

Hvordan synes du ellers det går, Arcana?

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 08:23

David Konrad wrote:

> Hvordan synes du ellers det går, Arcana?

"Sær behandling" - plejede Arcana ikke at kunne stave?

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-06-08 15:09

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:02a57495$0$21332$c3e8da3@news.astraweb.com

> "Sær behandling" - plejede Arcana ikke at kunne stave?

Til gengæld kan "Mohammed Islam" sjovt nok stave til "voyeurisme" og har
ikke problemer med det sammensatte ord "danskersvin". Ak ja, trolling under
pseudonymer er en svær diciplin

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-06-08 15:22

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Til gengæld kan "Mohammed Islam" sjovt nok stave til "voyeurisme" og har
> ikke problemer med det sammensatte ord "danskersvin". Ak ja, trolling

Man skal vel bare have den "rigtige" stavekontrol.

Mvh
Martin

Fra : C. Overgaard

Dato : 09-06-08 22:17

On 9 Jun., 22:38, "Mohammad Islam" <is...@is.ok> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1017398.ece
>
> Skulle dette danskersvin ikke ha haft den normale straf for voyeurisme.
> Hvorfor skal et kriminelt danskersvin ha sær behandling?.

Jeg så den anden tråd om emnet her i gruppen og i linket til en
amerikansk debattråd skrev Ahmed:
---Citat---
The girl would be punished in my country.

Det siger ikke så lidt.

Mvh
C. Overgaard