Og så blev Ghostrideren til et rigtigt gho~
Fra : Patruljen

Dato : 09-06-08 08:05

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 09-06-08 18:23

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:3318f9f8-4586-469e-9315-04254447aeed@c58g2000hsc.googlegroups.com...

> http://ekstrabladet.dk/112/article1017818.ece

Er du ikke lidt syg i hovedet? Det er da nedladende overfor de efterladte.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-08 19:31

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
wrote in message news:MeednbgRwN1A-9DVnZ2dnUVZ8hednZ2d@giganews.com

> Er du ikke lidt syg i hovedet? Det er da nedladende overfor de
> efterladte.

Idioten kørte tilsyneladende ca 200Km/t, så nej det er sq selvforskyldt.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Rea721

Dato : 09-06-08 19:50

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse

> Er du ikke lidt syg i hovedet? Det er da nedladende
> overfor de efterladte.

BULLSHIT !!!!

Hvis der er nogen der er nedladende er den den spasser der kørte på
motorcyklen.....han havde åbenbart ingen respekt for andres liv...godt at
det kun var hans eget der røg en tur.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-08 18:28

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=AqIeNALC9rI
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1017818.ece

Eddermane manglende hjerneceller at køre 200 km/t på den strækning (bor selv
20 km fra stedet). Det er selvfølgelig forfærdeligt for personen og hans
pårørende, men heldigvis tog hans uforsvarlige kørsel ikke nogen med sig.

Fra : @

Dato : 09-06-08 20:20

On Mon, 9 Jun 2008 19:28:24 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Eddermane manglende hjerneceller at køre 200 km/t på den strækning

hvis det er tilfældet at han kørte så hurtigt

intet er så upålideligt som øjenvidner

og
den billist som foretager en overhaling har altså et ansvar for at
dette kan ske uden fare

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-08 20:45

> [...]
>
> intet er så upålideligt som øjenvidner
>

> og
> den billist som foretager en overhaling har altså et ansvar for at

Selvfølgelig.

Det er en stærkning der absolut ikke lægger op til hverken 180 eller 200
km/t, rundkørsler, små landsbyer med chikaner og konstante bløde sving.

Fra : @

Dato : 09-06-08 23:01

On Mon, 9 Jun 2008 21:45:15 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Selvfølgelig.
>
>Det er en stærkning der absolut ikke lægger op til hverken 180 eller 200
>km/t,

som før skrevet

øjenvidner er meget upålidelige

> rundkørsler, små landsbyer med chikaner og konstante bløde sving.

hvor mange rundkørsler chikaner og landsbyer mener du der befinder sig
mellem Åbybro og Arentsminde?

Fra : David Konrad

Dato : 10-06-08 01:54

@ wrote:

> som før skrevet
>
> øjenvidner er meget upålidelige

Din mening er efterviseligt ubrugelig pga det er løgn og tankespind fra ende
til anden.

Fra : @

Dato : 10-06-08 21:03

On Tue, 10 Jun 2008 02:53:52 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Din mening

det er skam ikke en mening men fakta

blot spørg hos politiet

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-08 11:34

On 9 Jun., 19:22, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenven...@topbanana.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Er du ikke lidt syg i hovedet? Det er da nedladende overfor de efterladte.

Knuden lader cylinderen dunke med 200 km/t på en almindelig landevej
og vælger at køre frontalt ind i en overhalende modrettet kørende bil
-

Jeg kan ikke have ondt af ham - det er sådan set hans eget valg.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 18:53

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=AqIeNALC9rI
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1017818.ece

Den rigtige Ghost Rider er en legende - han ville ikke crashe på den
latterlige facon.
mvh.
Kim Frederiksen

Fra : @

Dato : 09-06-08 20:22

som er mere end en person

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-08 12:06

On 9 Jun., 19:52, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg
> [...]
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Den rigtige Ghost Rider er en legende - han ville ikke crashe på den

Nope.
Legenden burde skrive på sine DVDèr - don`t try this at home, kids -

Det er en - wanna be - Ghost Rider, der har skiftet idenditeten ud -