Fremmede på spil i Århus?
Fra : Malene P

Dato : 09-06-08 14:56

Her er et eksempel mere -lad os også censurere Århus Stiftstidende.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/forside?profile=1002

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 15:56

Malene P skrev:
> Her er et eksempel mere -lad os også censurere Århus Stiftstidende.
>
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/forside?profile=1002
>
> Malene P

Tak for dit link til forsiden hos Århus Stiftstidende.

Kan du andre tricks?

Fra : Malene P

Dato : 09-06-08 17:22

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Tak for dit link til forsiden hos Århus Stiftstidende.
>
> Kan du andre tricks?

Ja, men det vil nok blive for kompliceret for dig -så her
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080609/AAS/292218537/1002

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 17:51

Malene P skrev:

> Ja, men det vil nok blive for kompliceret for dig -så her
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080609/AAS/292218537/1002

Pyha, jeg var lige ved at blive bange for, at ingen udlændinge havde
begået noget kriminelt i dag, her i landet.

Nu er jeg mere rolig igen.

Fra : Mendoza

Dato : 09-06-08 19:27

Thomas M wrote:

> Pyha, jeg var lige ved at blive bange for, at ingen udlændinge havde
> begået noget kriminelt i dag, her i landet.
>
> Nu er jeg mere rolig igen.

Det var godt at du blev rolig igen. Endnu en dansk kvinde forulempet, men
hun var vel selv skyld i det. Hun havde formodentlig provokeret den
fremmede. Det er også noget forbandet svineri at danske kvinder går alene
utildækkede rundt i det fri og provokerer..... Og jeg som troede at de røde
gik ind for frisind og ligeberettigelse... Ja, der var engang hvor I stod
forrest i kampen for disse værdier, men nu støtter I bagstræberiske og
kvindeundertrykkende religiøse værdier. Trist.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 20:09

Mendoza skrev:

> [...]
> forrest i kampen for disse værdier, men nu støtter I bagstræberiske og
> kvindeundertrykkende religiøse værdier. Trist.

Du ved ikke en skid om hvad jeg er og hvad jeg står for.

Det her er Usenet. Vågn op.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-08 22:35

"Thomas M" <niks> wrote in message

> Det her er Usenet. Vågn op.

I så fald er du skizofren, hvis du vil prøve at overbevise os om du ikke
har samme holdning udenfor Usenet.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Malene P

Dato : 09-06-08 23:04

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas M" <niks> wrote in message

> I så fald er du skizofren, hvis du vil prøve at overbevise os om du ikke
> har samme holdning udenfor Usenet.

Egentlig har fjolset jo ikke givet udtryk for nogen holdning -udover altså
lettelse over, at de fremmede fortsætter deres kriminalitet.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 09:04

Malene P skrev:

> Egentlig har fjolset jo ikke givet udtryk for nogen holdning -udover altså
> lettelse over, at de fremmede fortsætter deres kriminalitet.

Hvor udtrykker jeg lettelse over fortsat fremmed-kriminalitet?

Jeg gider ikke være ekstrem i mine holdninger; Det gælder også overfor
fremmede mennesker. Der er vi meget forskellige.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-06-08 09:36

> Hvor udtrykker jeg lettelse over fortsat fremmed-kriminalitet?

Citat:

Pyha, jeg var lige ved at blive bange for, at ingen udlændinge havde
begået noget kriminelt i dag, her i landet.

Nu er jeg mere rolig igen.

> Jeg gider ikke være ekstrem i mine holdninger;

Ovenstående virker ellers ret ekstremt.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 10:40

N_B_DK skrev:

> Ovenstående virker ellers ret ekstremt.

Sarkasme, som svar på hendes indlæg.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-08 21:15

Mendoza skrev:

> Det var godt at du blev rolig igen. Endnu en dansk kvinde forulempet, men
> hun var vel selv skyld i det. Hun havde formodentlig provokeret den
> fremmede.

En Svensker?

>Det er også noget forbandet svineri at danske kvinder går alene
> utildækkede rundt i det fri og provokerer

Ja! De skal helst være utildækkede og uprovokerende!

dvs. nøgne,villige & lydige

>..... Og jeg som troede at de røde
> gik ind for frisind og ligeberettigelse... Ja, der var engang hvor I stod
> forrest i kampen for disse værdier,

Rødstrømper vis mig jeres bryster! Ellers skriver jeg på Internettet
til alle folkepartiets sindsyge aber at "mænd der ikke er chauvinistiske
har en lille tissemand"

>men nu støtter I bagstræberiske og
> kvindeundertrykkende religiøse værdier. Trist.

Lad nu Katolikkerne være i fred! De føler sig stadigvæk
forfulgte efter alt det der med pædofil præsterne.

/Pnic