DF: Per Stig Møller må vise ...
Fra : /Peter

Dato : 08-06-08 16:37

DF: Per Stig Møller må vise pakistanske delegation, at ytringsfriheden
er urokkelig.

Dansk Folkepartis europaordfører vil have Per Stig Møller til at
forklare en pakistansk delegation, der mandag kommer til Bruxelles med
det formål at få EU til at ændre landenes blasfemiregler, at
ytringsfriheden er urokkelig. Delegationen truer med flere angreb mod
ambassader, hvis EU-landene ikke retter ind

- Den pakistanske delegations forehavende er foruroligende og jeg
betragter det som en direkte trussel, når de implicit stiller flere
angreb mod vestlige mål i udsigt, hvis vi ikke bøjer vore medielove
efter islamiske krav, siger Morten Messerschmidt, der derfor kræver, at
Per Stig Møller tager kontakt til sine udenrigsministerkolleger i EU for
at fortælle dem, at ytringsfriheden af Danmark betrages som ukrænkelig.

- Det må indskærpes, at religiøse særkrav aldrig kan komme forud for
ytringsfriheden, og det vil være godt at minde EU´s udenrigsminister om
det, siger Morten Messerschmidt.

- De lande i EU, som har været villige til at købe sig fred fra
islamisterne ved at undskylde for ytringsfriheden, må kontaktes og gøres
klart, at de ikke skal tale på EUs vegne. Vi vil ikke accpterer en
EU-holdning, som på nogen måde sætter spørgsmålstegn ved ytringsfriheden
og slet ikke foranlediget af et besøg af en pakistansk delegation,
fastslår Morten Messerschmidt.

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-08 16:49

/Peter wrote:
> [...]
> ytringsfriheden og slet ikke foranlediget af et besøg af en
> pakistansk delegation, fastslår Morten Messerschmidt.

Hvis ikke Per Stig Møller vil, bør Morten Messerschmidt
tage derned og banke i bordet.
Sådan en omgang skumbananer ska´ squ ikke komme her og
true med bål og brand.

--
Soothe The Savage Beast.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-08 17:03

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Hvis ikke Per Stig Møller vil, bør Morten Messerschmidt
> tage derned og banke i bordet.
> Sådan en omgang skumbananer ska´ squ ikke komme her og
> true med bål og brand.

Jeg er i tvivl om du mener det, eller det er ironisk ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-08 17:24

N_B_DK wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Jeg er i tvivl om du mener det, eller det er ironisk ?

Jeg mener det skam.
Hvis sagerner er, som Morten Messerschmidt beskriver bør
han vel handle derefter og ikke bare overlade det til Per Stig Møller.

--
Soothe The Savage Beast.

Fra : @

Dato : 09-06-08 00:28

On Sun, 8 Jun 2008 18:03:12 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

>Jeg er i tvivl om du mener det, eller det er ironisk ?

jeg håber sandelig han mener det ganske alvorligt

der er kun en ting at gøre når en bande religiøse mørkemænd kommer med
trusler

det er at gøre dem helt klart at ytringsfriheden ikke kan røres

og endvidere fortælle fjolserne at alene det at komme i et sådant
ærinde er uopdragent, uforskammet og helt uhørt

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ivannof

Dato : 08-06-08 17:09

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> [...]
> at få EU til at ændre landenes blasfemiregler, at ytringsfriheden er
> urokkelig. Delegationen truer med flere angreb mod ambassader, hvis

Det er ikke en forhandling! Det er en krigserklæring i form af et ultimatum!

Mon ikke alligevel vi kan finde en løsning, der betyder "Fred i Vor Tid"?

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 11:18

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ultimatum!
>
> Mon ikke alligevel vi kan finde en løsning, der betyder "Fred i Vor Tid"?

Hvad er det nu, forholdsordren siger om, hvorledes man skal handle ved
erkendt fjendtligt angreb på DK?

Mon vi her aner lidt af baggrunden for naivisternes bestræbelser for at
afvæbne borgerne?

Var de ærlige, ændrede de forholdsordren, så pligten blev Glistrups gamle
med telefonsvareren.

Kommer til at tænke på:
Dansk politiker = automatisk telefonsvarer---

Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-08 18:07

> [...]
> at få EU til at ændre landenes blasfemiregler, at ytringsfriheden er
> urokkelig. Delegationen truer med flere angreb mod ambassader, hvis

De burde have fået at vide at INGEN i EU ønsker at tale med dem allerede
inden afrejse. At modtage dem er absurd.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-08 18:29

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> De burde have fået at vide at INGEN i EU ønsker at tale med dem
> allerede inden afrejse. At modtage dem er absurd.

Jeg tror nu det er Standard Operating Procedure at modtage en delegation,
der, efter Morten Messerschmidts opfattelse, implicit stiller angreb mod
vestlige mål,
herunder Dansk og Europæisk territoruim qua ambassaderne.
Hvis det er delegationens ærinde, kan det ikke tolkes som andet end en
krigs-erklæring
og ikke blot en "trussel". Og en sådan modtager man officielt.

Det undrer så at Morten Messerschmidt ikke kommer til samme konklusion
og ser sagens alvor, hvis han altså er, af Peter citeret, mening og sagerne
er som
Morten Messerschmidt udlægger det.
Underligt.

--
Soothe The Savage Beast.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-08 18:40

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> krigs-erklæring
> og ikke blot en "trussel". Og en sådan modtager man officielt.

Hvad meningen er må guderne vide. At bruge terror som diplomatisk afsæt for
krav til EU's lovgivning er en fantastisk frækhed.
De burde jo komme krybende og undskylde de infame slyngler!

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-08 19:03

Martin Larsen wrote:

> Hvad meningen er må guderne vide. At bruge terror som diplomatisk
> afsæt for krav til EU's lovgivning er en fantastisk frækhed.

Fantastisk frækhed ?
Det er en krigserklæring.

> De burde jo komme krybende og undskylde de infame slyngler!

Tjaee...de handler ud fra egne interesser.
De er jo trodsalt en atomvåbenførende nation med
den 7. største hær med ca. 1,449,000 soldater.

Efter Morten Messerschmidts opfattelse, en trussel.

--
Soothe The Savage Beast.

Fra : /Peter

Dato : 08-06-08 18:29

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> De burde have fået at vide at INGEN i EU ønsker at tale med dem
> allerede inden afrejse. At modtage dem er absurd.

Ja, ufatteligt at nogen gider spilde tid på dem.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 11:18

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ufatteligt at nogen gider spilde tid på dem.

Mon ikke det er middagen med efterfølgende sjusser, der trækker?

Egon

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-06-08 20:40

"/Peter" skrev i en meddelelse

> Dansk Folkepartis europaordfører vil have Per Stig Møller til

>. Delegationen truer med flere angreb mod ambassader, hvis EU-landene ikke
>retter ind

Det er vist lidt af en tilsnigelse , for ikke at sige overdrev
Deligationen består af ledende embedsmænd fra indenrigsministeriet,
udenrigsministeriet og justitsministeriet i Islamabad.
Delegationen ledes af en viceindenrigsminister, men noget navn er ikke nævnt
af medierne

Deres ærinde er snare at gøre " et eller andet " , for at holde deres egne
tosser i den tro at de er gode og fromme Muslimer.
De er lige så meget i risikozonen for et attentat fra tossernes side som
udenlanske ambassader er .

Det er jo førstefremmest dette Islamabad man vil vise frem
http://www.travel-earth.com/pakistan/islamabad.jpg
Og ikke dette her Islamabad .
http://bagnewsnotes.typepad.com/bagnews/images/Pakastani-Lawyer-Protest.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter

Dato : 09-06-08 06:43

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:484c358c$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> udenlanske ambassader er .
>
> Det er jo førstefremmest dette Islamabad man vil vise frem

Det er ærgeligt at fanatisk islamisme ikke er genetisk betinget,
så ville et skræddersyet biologisk våben kunne løse problemerne.

Fra : Jim

Dato : 09-06-08 16:18

http://www.jihadwatch.org/archives/021312.php
http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2008%5C06%5C08%5Cstory_8-6-2008_pg7_14

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 11:14

> [...]
> at få EU til at ændre landenes blasfemiregler, at ytringsfriheden er
> urokkelig. Delegationen truer med flere angreb mod ambassader, hvis

Hvilket formodentlig vil sige, at flokken allerede er arresteret?

> - Det må indskærpes, at religiøse særkrav aldrig kan komme forud for
> ytringsfriheden, og det vil være godt at minde EU´s udenrigsminister om
> det, siger Morten Messerschmidt.

Den får du svært ved at overbevise akademiske lallehoveder med tilknytning
til godhedsindustrien om

> [...]
> EU-holdning, som på nogen måde sætter spørgsmålstegn ved ytringsfriheden
> og slet ikke foranlediget af et besøg af en pakistansk delegation,

Hvorledes kakal vi dog komme igennem med en sådan holdning i et system, der
udtrykkeligt forhindrer borgere i at deltage i demokratiet?

Egon