Holmens Camping P & T
Fra : Søren Pedersen

Dato : 21-07-01 22:36

Hej!

Er der nogen af Jer som har erfaring med Holmens P & T. Jeg har selv været
der, men fiskene svømmer bare dvaske rundt omkring en ø ude i midten og vil
INTET. Er der andre der har oplevet ligende?

M.V.H.

Daniel

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-07-01 09:58

Jeg har fanget et par grusomme krabater der sidste år - tideligt om morgenen

Fra : Søren Pedersen

Dato : 23-07-01 19:53

Hej!

Hvor store var disse krabater?? Hvad blev de fanget på osv.??