husqvarna riffel
Fra : heinrich

Dato : 21-07-01 22:39

jeg har fået tilbud om at købe fuldskæftet husqvarna riffel kaliber
30-06
den er rigtig flot, der er riffel min tid ud, hvormeget må jeg give
for denne.
der følger ikke kikkert med, hvad skal jeg købe?
jeg har lidt kik på en aimpoint, er der nogen der har erfaring med
denne
hilsen
heinrich

Fra : The_Killer

Dato : 24-07-01 20:40

Jeg har et par ting som jeg vil sige.

Kaliber valget er en god kaliber. Jeg har selv 3006.

Jeg villle ikke selv få fat i en fuldskæftet da jeg ikke kan fordrage disse
"primitive" rifler.

Aimpoint har jeg ikke kendskab til.

Jeg vil lige sige at dette er min egen personlige mening så i kan brokke jeg
alt det i vil men jeg har denne mening og det kan i ikke tage fra mig!!!!!!!

Thomas

heinrich <maggedutti@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7etjlto4uu2nqn44cneme3bqvqtmmj4vj6@4ax.com...