Grundlovsdag
Fra : El Trabajador

Dato : 04-06-08 17:21

I morgen er det torsdag den 5. juni 2008, Grundlovsdag. Butikkerne har
lukket, pånær dem der har lov til at holde søndagsåbent. Posten bringes
ikke ud og DSB og Movia kører efter lørdagskøreplanen, MEN jeg skal på
arbejde fra normal mødetid frem til kl. 12:00.

Hvorfor laver man ikke Grundlovsdag til en rigtig helligdag på linje med
St. Bededag og Kristi Himmelfartsdag, som er RØDE på kalenderen, for så
ville jeg også have haft fri i morgen. Jeg overvejer meget at sygepjække i
morgen, men det kan man jo næsten ikke tillade sig overfor den
arbejdsgiver, som udbetaler lønnen.

Kære statsminister, se at få ændret/afskaffet denne mærkelige blanding af
en hverdag og en "helligdag", som kaldes Grundlovsdag.
--
El Trabajador
(formerly knows as NoTrabajo)

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Peter Heide

Dato : 04-06-08 17:36

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kære statsminister, se at få ændret/afskaffet denne mærkelige blanding af
> en hverdag og en "helligdag", som kaldes Grundlovsdag.

Hørt ! Jeg skal fandme på arbejdet HELE dagen. Sådan noget forbandet svineri
!

Statsmedister dit røvhul,se at få ændret/afskaffet denne mærkelige blanding

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-06-08 18:02

Peter Heide skrev den 04-06-2008 18:36:

> Hørt ! Jeg skal fandme på arbejdet HELE dagen. Sådan noget forbandet
> svineri !

Umiddelbart
www.kinagrill.dk

og husk: arbejde tager alt for meget af ens fritid.

eller skift til et arbejde, hvor der er "obligatorisk feriedag" eller
måske endda betalt fridag den 5. juni.

eller måske endda: søg ferie i tide!

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-06-08 18:25

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Hørt ! Jeg skal fandme på arbejdet HELE dagen. Sådan >noget forbandet
> svineri

Og 1 Maj ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 04-06-08 18:59

On Wed, 4 Jun 2008 18:20:41 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>Hvorfor laver man ikke Grundlovsdag til en rigtig helligdag

velsagtens fordi grundloven på grund af EU og valne
levebrødspolitikere faktisk ikke længere er det papir værd den er
skrevet på

og

PS. alt efter arbejdsområde og overenskomst kan Grundlovsdag da
sagtens være en hel firdag

måske du skulle tage en forhandling om dette med din arbejdsgiver

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter

Dato : 04-06-08 21:02

El Trabajador wrote:

> [...]
>
> Kære statsminister, se at få ændret/afskaffet denne mærkelige
> blanding af en hverdag og en "helligdag", som kaldes Grundlovsdag.

For mig er det en almindelig arbejdsdag... undtagen selvfølgelig at
dagplejen og skolen har lukket, hvorfor jeg er tvunget til at holde fri
for at passe børn.

Ikke at det egentlig er en dårlig ting - jeg glæder mig faktisk til det