slette hel kalender i 6210
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 21-07-01 22:17

Hehe, her gik jeg og troede, at jeg kende alle funktione i min 6210'er.

Men ak, jeg ved ikke hvordan man kan slette hele kalenderen på een gang,
istedet for fx at slette hver appointment een ad gangen?

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 22-07-01 17:16

On Sat, 21 Jul 2001 23:16:53 +0200, "Kamran Sarwar" <kamran@sarwar.to>
wrote:

>Hehe, her gik jeg og troede, at jeg kende alle funktione i min 6210'er.
>
>Men ak, jeg ved ikke hvordan man kan slette hele kalenderen på een gang,
>istedet for fx at slette hver appointment een ad gangen?

Gå ind i indstillinger for kalenderen og vælg autoslet efter en måned,
så skal du kun slette aftaler for den sidste måned idet resten
slettes automatisk.