Jødeløgne - jødeantropologi
Fra : Hilter

Dato : 31-05-08 23:57

Den jødiske ph.d studerende Linea Melchior siger:
»Alle vores forfædre, ligegyldigt hvornår de er kommet hertil, har
bidraget til vores fortid og vores livsstil. Dansk er vel mere en
definition af, hvor man fysisk er placeret, end hvor man har været før i
tiden - for vi er jo alle sammen oprindeligt afrikanere. Vi er endt her
ved et tilfælde og det er jo i sig selv fantastisk,«
http://avisen.dk/vores-forfaedre-havde-masser-af-sex-med-fremmede_11174.aspx

Hvordan har man fundet frem til "masser af sex med fremmede?" Man har jo
bare fundet nogle kromosomer, som er almindelige i Mellemøsten og i
Sibirien. Den tyrolske mumie Øtzi havde faktisk et y kromosom, som er
meget forskelligt fra nutidseuropæerne. Ingen har benægtet, at menneskets
genetiske arvemasse er et objekt for forandring og tilstrømning, men det
er dog plat, når selv videnskabsfolk bruger tvetydige forskningsresultater
som flagskib for multikultur.

Homo S. sapiens eksisterede i Afrika lang tid før ekspansionen begyndte.
De tidlige sapiens havde ikke samme evner, kan man se på deres
værktøjsfremstilling. En mindre population emigrerede for 70-60000 år
siden til Eurasien, og udkonkurerede lynhurtigt andre hominider. De havde
de egenskaber, at deres værktøj var langt mere avanceret, og de besad
store kreative evner, som man kan se i bla les craux hulen i frankrig
(40.000 gammelt.) Man kan tydeligt se en stor variation i den negroide
arvemasses diversitet i forhold til europæernes internt - heraf måske
parolen om, at der er større diversitet mellem idividerne af en race end
racerne imellem?

Denne historie får mig til at tænke på den med James Watson: en islandsk
genforsker hævder, at Watson har 10 % neger DNA og 15 % asiat DNA. Dette
er jo helt tydeligt forkert, kan man se ved at kigge på manden, men det
kan sagtens passe, at han har nogle gener, som er helt identiske med
gener, som man finder naturligt i afrikanske og asiatiske populationer -
menneskehedens arvemateriale overlapper racerne imellem.

Jeg vil ikke lægge så meget i disse historier, for forskerne har ikke
engang kunnet svare ordentligt på, om vi europærere stammer fra
cromagnonagtige mennesker eller fra indoeuropærerne eller et
blandingsforhold de to imellem.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-06-08 12:55

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub1jdc1j0v9qx1@wer...

> [...]
> engang kunnet svare ordentligt på, om vi europærere stammer fra
> cromagnonagtige mennesker eller fra indoeuropærerne eller et

Europæerne er selv indvandrere fra Kaukasus. De oprindelige europæere havde
asiatiske gener, se selv Samerne der nedstammer fra de oprindelige
ikke-ariske europæere, men at det her skal legitimere grov racisme er jeg
ikke enig med dig i.

Fra : Hilter

Dato : 01-06-08 15:48

Den 01.06.2008 kl. 13:55 skrev Poul Nielsen <pn@gi.com>:

> [...]
> havde
> asiatiske gener, se selv Samerne der nedstammer fra de oprindelige

Hvis du kan dokumentere det, ville jeg være dig taknemmelig.

> men at det her skal legitimere grov racisme er jeg
> ikke enig med dig i.

Jeg er imod racisme.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-06-08 18:43

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub2rdzkl0v9qx1@wer...

> Hvis du kan dokumentere det, ville jeg være dig taknemmelig.

Kære Hitler Jeg har set Samere der havde asiatiske ansigtstræk. Har du
nogensinde set amerikanske kriminalfilm?. På Engelsk kaldes hvide blonde
indoeuropæere for "Caucasians" det troede jeg at alle vidste.

> Jeg er imod racisme.

Okay !

Fra : Hilter

Dato : 01-06-08 19:30

Den 01.06.2008 kl. 19:42 skrev Poul Nielsen <pn@gi.com>:

> "Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
> news.ub2rdzkl0v9qx1@wer...

> Kære Hitler Jeg har set Samere der havde asiatiske ansigtstræk.

Jeg er helt enig i, at samer er biologisk influeret asiatisk. Jeg ser dog
ikke dette som nogen grund til at kæde dem sammen med den aurignasiske
kultur osv. Kender du samernes specifikke oprindelse?

> Har du
> nogensinde set amerikanske kriminalfilm?. På Engelsk kaldes hvide blonde
> indoeuropæere for "Caucasians" det troede jeg at alle vidste.

Ja, men et bestemt sprogbrug kan jo ikke bevise noget. Vi må høre hvad
arkæologer og genforskere kan fortælle os, ikke?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-06-08 21:46

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub21nzvz0v9qx1@wer...

> Ja, men et bestemt sprogbrug kan jo ikke bevise noget. Vi må høre hvad
> arkæologer og genforskere kan fortælle os, ikke?

Sku du så ikke lige tage og finde ud af hvad genforskerne har fundet ud af
inden du betvivler det jeg skriver.

Fra : Hilter

Dato : 01-06-08 22:04

Den 01.06.2008 kl. 22:46 skrev Poul Nielsen <pn@gi.com>:

> [...]
> news.ub21nzvz0v9qx1@wer...

> Sku du så ikke lige tage og finde ud af hvad genforskerne har fundet ud

Du må selv dokumentere dine påstande. Du vil nok møde lidt modvind, hvis
du så skråsikkert postulerede overfor relevante genforskere, at europærere
helt stammede fra indoeuropæerne.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-06-08 05:50

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub28r4160v9qx1@wer...

> Du må selv dokumentere dine påstande. Du vil nok møde lidt modvind, hvis
> du så skråsikkert postulerede overfor relevante genforskere, at europærere
> helt stammede fra indoeuropæerne.

Det er slet ikke nødvendigt jeg har læst hvad genforskerne har fundet ud af
mht til den indoeuropæiske migration fra kaukasus til Indien og fra kauksus
området til Europa, det er jo som bekendt derfor det hedder "indoeuropæere".
Hvis du har et ideologisk problem her så er dit problem og jeg er helt
sikker på at du ikke kan finde nogen forskere der støtter din Nazi teori.
Men jeg tror at problemet her ligger i at du lige så senildement som dit
forbillede Adolf.

Fra : Hilter

Dato : 02-06-08 15:53

Den 02.06.2008 kl. 06:50 skrev Poul Nielsen <pn@gi.com>:

> [...]
> kauksus
> området til Europa, det er jo som bekendt derfor det hedder

Så vil det være særdeles nemt for dig at give referencer til det
materiale, du har din viden fra. Kan du ikke det?

> Hvis du har et ideologisk problem her så er dit problem og jeg er helt
> sikker på at du ikke kan finde nogen forskere der støtter din Nazi teori.

Faktisk troede nazisterne netop på DIN udlægning, mens jeg snarere tror på
den mere moderne palæolitiske kontinuitetsteori. Men som sagt, landet
ligger åbent - medmindre du, mod forventning, kan dokumentere dine
påstande.

> Men jeg tror at problemet her ligger i at du lige så senildement som dit
> forbillede Adolf.

Kan vi ikke få noget mindre kedeligt og trivielt, i stedet for den slags
vanlig usenetævl om enkelte diskussionsparter?

Fra : Hilter

Dato : 04-06-08 08:23

Den 02.06.2008 kl. 16:53 skrev Hilter <virker@ikke.xn--pda>:

> Så vil det være særdeles nemt for dig at give referencer til det
> materiale, du har din viden fra. Kan du ikke det?

Det var meget svært at give bare et bognavn eller noget andet?

Fra : Jens G

Dato : 02-06-08 07:52

On Sun, 01 Jun 2008 23:03:30 +0200, Hilter <virker@ikke.xn--pda>
wrote:

>Du må selv dokumentere dine påstande. Du vil nok møde lidt modvind, hvis
>du så skråsikkert postulerede overfor relevante genforskere, at europærere
>helt stammede fra indoeuropæerne.

Dokumentation nytter vist ikke noget over for dig. Du kan jo afvise
dokumenteret DNA sammensætning, blot ved at se på folk.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Hilter

Dato : 02-06-08 15:57

Den 02.06.2008 kl. 08:51 skrev Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

> Dokumentation nytter vist ikke noget over for dig. Du kan jo afvise
> dokumenteret DNA sammensætning, blot ved at se på folk.

Du kan da seriøst ikke mene, at James Watson har hele 25 % ikke kaukaisk
arvemateriale?

Fra : Jens G

Dato : 02-06-08 16:26

On Mon, 02 Jun 2008 16:56:41 +0200, Hilter <virker@ikke.xn--pda>
wrote:

>Du kan da seriøst ikke mene, at James Watson har hele 25 % ikke kaukaisk
>arvemateriale?

Hvis en DNA undersølse viser det, så er det vel sådan?
Selv om det måske ikke lige passer på ønskebilledet af ham.

Der ligger såmænd nok også noget arvemateriale gemt hos dig, som du
helst ikke vil vide er der.

Fra : Hilter

Dato : 02-06-08 18:06

Den 02.06.2008 kl. 17:25 skrev Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

> Hvis en DNA undersølse viser det, så er det vel sådan?
> Selv om det måske ikke lige passer på ønskebilledet af ham.

Det har jeg været inde på. Menneskeracernes DNA overlapper, så der er
"neger" i alle hvide, og omvendt, hvis man skal se på det uden sociale
briller.

> Der ligger såmænd nok også noget arvemateriale gemt hos dig, som du
> helst ikke vil vide er der.

Kræft, eller hvad? Jeg er ikke proponent for nogen biologisk
renhedsideologi. Som jeg tidligere har skrevet, så er også hvide mennesker
underlagt livets love om forandring. Det er jo heller ikke mig, som
hævder, at europæerne udelukkende stammer fra arierne, vel, men derimod
Jens Poulsen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-06-08 21:27

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ub21nzvz0v9qx1@wer...
taknemmelig.

Prøv fx at konsultere forskerne - nogle af dem er knyttet til
det store genom-projekt via National Geographic - se på deres
hjemmeside.

Du kan endda -mod betaling -få mulighed for at følge dine
egne aner. Det koster omkring 700 kr., du får et par vatpinde
med tilhørende hylstre- du skal derpå skrabe på indersiden af
dine kinder, returnere det med de respektive numre til
forskerteamet og du kan så følge dine egne aner via nettet.

Det er vældig interessant. Du får desuden en dvd der beskriver
både forløbet og forholdene omkring forskningen med tilhørende
plancer etc.

Kan stærkt anbefales.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-06-08 21:35

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er vældig interessant. Du får desuden en dvd der beskriver både
> forløbet og forholdene omkring forskningen med tilhørende plancer etc.

Er det rigtigt at du stammer fra aberne Arne

Fra : Hilter

Dato : 03-06-08 08:31

Den 02.06.2008 kl. 22:26 skrev Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com>:

> [...]
>
> Det er vældig interessant. Du får desuden en dvd der beskriver
> både forløbet og forholdene omkring forskningen med tilhørende

Er det ikke kun en test for X kromosomet eller mitokondrieDNA? Det kunne
da være meget spændende, men hvis man kender ens afstamning på mødrende
side, da kan man være ret sikker på, at resultatet vil stemme overens med
den populations normer. Hvis skæbnens finurlige veje skulle have bragt
feks et af disse arabiske X-kromosomer ind i dit genom, da vil det
alligevel ikke sige så meget om dig, da eet enkelt kromosom nok ikke vil
gøre nævneværdigt for at ændre dit væsen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-06-08 14:13

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ub5whgk90v9qx1@wer...

> [...]
> genom, da vil det alligevel ikke sige så meget om dig, da
> eet enkelt kromosom nok ikke vil gøre nævneværdigt for at

Den diskussion vil kræve mere tid end jeg har lyst til at
bruge - prøv at kikke på sitet:

www.nationalgeographic.dk og se efter forklaringerne der.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 18:48

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub2rdzkl0v9qx1@wer

> Jeg er imod racisme.

Jeg er imod våde og kolde somre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-06-08 21:23

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> nedstammer fra de oprindelige ikke-ariske europæere, men at
> det her skal legitimere grov racisme er jeg ikke enig med

De fleste danskere stammer fra Østafrika - lev med det.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-06-08 15:46

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> De fleste danskere stammer fra Østafrika - lev med det.

Nej SÅ mange Somalier er der altså heller ikke.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-06-08 15:59

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i meddelelsen

> De fleste danskere stammer fra Østafrika - lev med det.
De fleste?? hvem stammer du så fra Aberne eller rockerne. Kan man også få
svar på det hos National Geographic

Fra : N_B_DK

Dato : 03-06-08 17:55

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> wrote in message
>hvem stammer du så fra Aberne eller rockerne. Kan man
> også få svar på det hos National Geographic

Han er et mislykket eksperiment.

Fra : Hilter

Dato : 05-06-08 09:01

Den 02.06.2008 kl. 22:23 skrev Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com>:

> De fleste danskere stammer fra Østafrika - lev med det.

Der er noget som tyder på det, men man kan ikke sige, at det er bevist.
Indtil der bliver fundet et anatomisk moderne H.S. sapiens udenfor Afrika,
er det nok den mest sikre teori at gå ud fra . Denne hypotese betegnes som
udskiftningsmodellen, i og med, at mere intelligente sapiens skulle have
udvandret fra Østafrika ud over verden, og der have erstattet arkaiske
homosapiens og andre hominider. Der er dog fundet lighedstegn med erectus
på asiatiske H.S.S fossiler og der er fundet gener, som man regner med er
ældre end de påståede udvandringer fra Afrika.

Kunne det tænkes, at den større negroide biodiversitet skyldes, at disse
er delvist blandet med ældre arkaiske homo sapiens, mens europærere er det
i mindre grad? Man har estimeret, at pygmæer har en IK på 54, hvilket kan
svare godt til det niveau, man kan regne med, at folk havde før den
værktøjsteknologiske forbedring .

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-08 19:00

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ub9m7zy60v9qx1@wer...

> Der er noget som tyder på det, men man kan ikke sige, at det
> er bevist.
Jo, det kan man godt - DNA lyver ikke.

Dine øvrige synspunkter er da interessante - men jeg har ikke
tilstrækkelig tid til at undersøge det nærmere p.t.

Fra : Hilter

Dato : 05-06-08 19:39

Den 05.06.2008 kl. 20:00 skrev Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com>:

> "Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
> news.ub9m7zy60v9qx1@wer...

> Jo, det kan man godt - DNA lyver ikke.

Jeg har aldrig hørt om noget klokkeklart genetisk bevis for out of
Africa-hypotesen. Jeg tvivler på, at du har forstået tingene helt korrekt,
eller er der tale om helt ny forskning, som kan være gået min næse forbi?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-08 07:04

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ucagqhwo0v9qx1@wer...

> Jeg har aldrig hørt om noget klokkeklart genetisk bevis for
> out of Africa-hypotesen. Jeg tvivler på, at du har forstået
> tingene helt korrekt, eller er der tale om helt ny
> forskning, som kan være gået min næse forbi?

At du ikke har hørt om noget "klokkeklart"gentiske bevis, er
jo ikke min fejl. Jeg vil igen anbefale dig at smutte forbi
National Geographics hjemmeside og forholde dig til
forskningen der.

Fra : Hilter

Dato : 06-06-08 11:28

Den 06.06.2008 kl. 08:04 skrev Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com>:

> [...]
> jo ikke min fejl. Jeg vil igen anbefale dig at smutte forbi
> National Geographics hjemmeside og forholde dig til

Så du overgiver dig altså, og vedkender, at du ikke har det ringeste belæg
for dine påstande.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-08 18:22

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ucbopap20v9qx1@wer...

> Så du overgiver dig altså, og vedkender, at du ikke har det
> ringeste belæg for dine påstande.

Nej, det gør jeg da ikke, tumbe -læste du ikke hvad jeg skrev?
jeg skrev at du kunne smutte forbi National geographic som
netop har det emne på tapetet og som giver selv dig mulighed
for at følge dine aner tilbage i tiden på en særdeles fysisk
facon.

Men det kræver naturligvis at du søger de oplysninger der er
tilgængelige og ikke blot afviser dem uden selv at have fået
syn for sagen.

https://www3.nationalgeographic.com/genographic/?fs=www3.nationalgeographic.com&fs=www5.nationalgeographic.com

eller hvad med

https://www3.nationalgeographic.com/genographic/resources.html

nåeh, nej. du læser jo aldrig kilder udover Mein Kampff, ikke
sandt?

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-06-08 20:56

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ub9m7zy60v9qx1@wer

> Man har estimeret, at pygmæer har en
> IK på 54, hvilket kan svare godt til det niveau, man kan regne med,
> at folk havde før den værktøjsteknologiske forbedring .

Spændende. I Danmark er man udviklingshæmmet, når man har en IK under 80-90.

Har du lidt dokumentation for din påstand?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hilter

Dato : 05-06-08 23:52

Den 05.06.2008 kl. 21:55 skrev Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com>:

> [...]
> 80-90.
>
> Har du lidt dokumentation for din påstand?

Det er ifølge professor Tatu Vanhanen (fader til Finlands præsident Matti
Vanhanen.) Den førnævnte 'IQ and the wealth of nations'

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-08 10:05

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ucashodr0v9qx1@wer

> Det er ifølge professor Tatu Vanhanen (fader til Finlands præsident
> Matti Vanhanen.) Den førnævnte 'IQ and the wealth of nations'

Altså lidt "hearsay" uden dokumentation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hilter

Dato : 06-06-08 11:29

Den 06.06.2008 kl. 11:05 skrev Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com>:

> "Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
> news.ucashodr0v9qx1@wer

> Altså lidt "hearsay" uden dokumentation.

Jeg har lige givet dig dokumentation.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-08 12:00

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i en meddelelse
news.ucboqju90v9qx1@wer

> Jeg har lige givet dig dokumentation.

Nej. Du har henvist til en person, der siger det samme som dig. Hvorfor du
finder det nødvendigt at fortælle mig, at han er fader til Finlands
præsident, virker lidt underligt.

Hvorom alting er, har du ikke fremkommet med dokumentation for din påstand.
Du ved - dokumentation som i "videnskabelig dokumentation"? Og stop gerne
den finske præsidents fader op, hvor solen aldrig skinner, mens du
fremfinder seriøs dokumentation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 15:13

> [...]

> engang kunnet svare ordentligt på, om vi europærere stammer fra
> cromagnonagtige mennesker eller fra indoeuropærerne eller et

Jeg var slet ikke klar over, at der var forskel på Cro-Magnon-mennesket og
indoeuropæeren.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hilter

Dato : 01-06-08 15:54

Den 01.06.2008 kl. 16:12 skrev Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com>:

> [...]
> news.ub1jdc1j0v9qx1@wer

> Jeg var slet ikke klar over, at der var forskel på Cro-Magnon-mennesket

Vores sprog har ikke altid været indoeuropæisk. Dette sprog blev indført
sammen med agerbruget, så der er kun grund til at tro, at der er tale om
to folketyper. Imidlertid kan det være, at der ikke har været store
forskelle de to folk imellem (se lidt på de kinesiske malerier af
indoeuropæisk talende tokharer med spidse næser og blå øjne og lysbrunt
hår, og sammenlign dem med de ikke indoeuropæisktalende finner.)