Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til alle som viser foto frem men mangler d~
Fra : Christian Michael Da~

Dato : 21-07-01 21:28

Skriver Dansk/norsk

Hej Alle foto venner her på dk.fritid.foto
Fra Christian Danvill

Til alle som vil vise sine foto frem eller vil have dem bedømt af andre læs
her hvis i mangle disk plads eller en god fremviser.

Forord
Det som man selv ved, er ikke sikret andre ved, og omvendt

Så derfor vil jeg gøre opmærksom på at Yahoo har et super godt sted hvor
man kan gemme sine foto
eller bruge som fremviser med slidshow og meget mere

Man kan bla. gemme sine foto i store formater 1536*2048 2700Kb og samtidig
kan små modemer på 5.7 Kb være med og se fotoerne uden problem med
hastigheden .

I kan læse mere på min Hjemmeside og se Eksempel som er taget med Canon
PowerShot G1
Klik til Højre under - MINE FOTO PÅ YAHOO

http://home19.inet.tele.dk/danvill/

Ps
Jeg har selv haft meget glæde ved at se på jeres foto her under
dk.fritid.foto
og syntes det er et super godt sted hvor man kan lære mang nye ting. Tak
for det

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-07-01 21:55

"Christian Michael Danvill" <danvill@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan gemme sine foto
> eller bruge som fremviser med slidshow og meget mere

Hej Christian

Jeg ved ikke rigtigt om du er min ven. Er det din hjemmeside der automatisk
laver om på opsætningen af min browser til at vise fuld skærm? Hvis det
er,så var det en ubehagelig oplevelse, og din hjemmeside er noget rod.

Nå, nu til noget andet. Jeg er selv lige begyndt at bruge Yahoo foto efter
at have læst om det her. Det fungerer godt, men jeg kunne godt bruge en
tæller så man kunne se om der er nogen der kigger.

Hilsen
Niels
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-07-01 22:00

> [...]
> PowerShot G1
> Klik til Højre under - MINE FOTO PÅ YAHOO

Hej igen

Jeg forstod det sådan at det var billeder du selv havde taget med Canon G1,
men det er det jo ikke.

Niels

Fra : Christian Michael Da~

Dato : 21-07-01 22:28

hej Niels
fra danvill

du skrev
Er det din hjemmeside der automatisk
laver om på opsætningen af min browser til at vise fuld skærm? Hvis det
er,så var det en ubehagelig oplevelse, og din hjemmeside er noget rod.

ja det er det men den laver ikke om på din browser brug bare F11

og det var jo kun for at fortælle om Yahoo ikke om min hjemmeside er noget
rod jeg er ikke edbmand

Nej det er ikke min foto det er test foto som jeg lånt fra nettet

det var kun for at vise at man kan have store foto på Yahoo og vise dem i et
lille format
nok om det kan du hygge dig Niels hilsen danvill

Fra : Christian Michael Da~

Dato : 21-07-01 22:37

Hej igen Niels
fra Danvill

Var lige inde og se det er nogle gode foto du har fra island kom noget
tekst under så man ved lidt mere om stedet, jeg kan ikke hjælpe mig med
nogle tæller.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-07-01 09:14

> [...]
>
> Var lige inde og se det er nogle gode foto du har fra island kom noget
> tekst under så man ved lidt mere om stedet, jeg kan ikke hjælpe mig med

Hej igen igen

Tak

Det var også meningen at der skulle tekst på hvert billede. Billederne blev
scannet hos fotohandleren for 14 dage siden, og desværre har han ikke sat
billederne tilbage i kassetten,i den rækkefølge han har taget dem ud, ialt
53 dias.

Derfor skal jeg nu til at hive fremviseren frem igen for at få mine dia på
den rigtige plads igen, ellers kan jeg ikke finde ud af hvor de er taget,
billederne fra Island er trods alt fra 1981.

Måske man skulle skrive til Yahoo og spørge om de kan lave en tæller.

Venlig hilsen
Niels