Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Grafitti-mindeside
Fra : Lyrik

Dato : 21-07-01 20:18

http://lyrik.homepage.dk/grafitti/

Så er der en ny side klar. Jeg har engang haft uploadet billederne til
dk.binaer efter en diskussion i dk.politik om netop grafitti.

Nu har de fået deres egen side.
Billederne er taget med Epson PhotoPC 650, som stadig kan fås billigt.
Kommentarerne bør nok begrænse sig til foto-kommentarer, og ikke
emne-kommentarer. Emnet hører hjemme på dk.politik og dk.videnskab.jura.

Hilsen
jens

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 23-07-01 00:28

Helt vild fed måde du får vist det frem på. Du har simpelthen gjort det på
den enste rigtige måde. Godt gået!!
Om grafitien så er smuk har jeg ingen mening om da det er sin helt egen
kunstart.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

Lyrik <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en

Fra : Lyrik

Dato : 23-07-01 00:40

"Tim Lerche Sørensen" <35mm@film.dk> wrote in message
> [...]
> den enste rigtige måde. Godt gået!!
> Om grafitien så er smuk har jeg ingen mening om da det er sin helt egen

Tusind tak!Tim? Må jeg sige Tim?

Hilsen
Jens

Fra : Per F Andersen

Dato : 23-07-01 10:21

> Kommentarerne bør nok begrænse sig til foto-kommentarer, og ikke
> emne-kommentarer. Emnet hører hjemme på dk.politik og dk.videnskab.jura.
Dette er et eksempel på at dette karusselbilledemageri kan anvendes til
noget fornuftigt! Det er rigtig godt!

Jeg synes nu ikke om, at du indføjer politiske kommentarer på din fotoside
og så siger, at vi andre ikke må kommentere det principielle i grafitti -
det hænger ikke sammen!

mvh Per

----
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

http://www.grafolog.dk

Mine Indiensbilleder: www.worldonline.dk/~perfa

Fra : Lyrik

Dato : 23-07-01 13:19

"Per F Andersen" <perfa@zzsol.dk> wrote in message
> [...]
> og så siger, at vi andre ikke må kommentere det principielle i grafitti -
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tak for roserne!

Udover at en side kan præsentere fotos, så kan den samtidig have andre
formål. Nogle har kommercielle formål med deres sider og vil gerne sælge
billeder til industri og forretningspræsentation.
Andre har religiøse , filosofiske eller andre formål med deres sider. Her er
det et lille hjertesuk fra min side, en begrædelse af de kreative unge, som
fik "silkesnoren".

Den fotografiske del diskuterer vi jo her. De andre dele på en side, som for
eksempel det forretningsmæssige, eller det filosofiske eller politiske kan
vi diskutere i grupper som har disse diskussioner på tapetet.

Derfor er det en god idé at være med i de newsgrupper som omhandler disse
emner.
Du kan for eksempel X-poste til dk.politik, det har jeg ikke noget imod. Men
der har vi diskuteret emnet for et stykke tid siden.
Jeg tro faktisk at det fik nogle kummuner til at fare med lempe.
Her i Lyngby-Taarbæk, hvor jeg bor er der flere eksempler på en fredelig
sameksistens.

Hilsen
Jens

Fra : Per F Andersen

Dato : 23-07-01 13:45

> [...]
Men
> der har vi diskuteret emnet for et stykke tid siden.

Jeg synes (også?), at det er irriterende, at nogle poster billeder og
kommentarer for at gøre opmærksom på (halv-)kommercielle sider.
Men jeg har jo konstateret, at du er hurtig til at lave nye html-sider, så
det må vel være med vilje, at du viser en side med politiske kommentarer -
og alligevel forlanger du at vi andre ikke må kommentere!
Den holder ikke!

mvh Per
-------------------------
Fjern zer
perfa@zzsol.dk
http://www.grafolog.dk
Mine indienbilleder: www.worldonline.dk/~perfa

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-07-01 13:53

> Mine indienbilleder: www.worldonline.dk/~perfa

Hejsa

Kiggede lige på dine billeder, men din baggrund gør det meget
besværgeligt at læse texten, det er lidt synd.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-07-01 15:32

On Mon, 23 Jul 2001 11:20:55 +0200, "Per F Andersen" <perfa@zzsol.dk>
wrote:

>Jeg synes nu ikke om, at du indføjer politiske kommentarer på din fotoside
>og så siger, at vi andre ikke må kommentere det principielle i grafitti -
>det hænger ikke sammen!

Det hænger da fint sammen, dette er en foto-gruppe og ikke et forum
for politiske ideer mv.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Per F Andersen

Dato : 23-07-01 16:21

enig

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-07-01 16:23

On Mon, 23 Jul 2001 17:21:23 +0200, "Per F Andersen"
<perfa@worldonline.dk> wrote:

>enig

Så må du undskylde, at jeg ikke har formuleret mig rigtig.

Om Jens sætter nogle politiske tanker på hans hjemmeside, hænger da
fint sammen, diskusionen skal bare ikke foregå her i denne gruppe.