Tom Raider
Fra : JSMadsen

Dato : 21-07-01 18:51

ret sjov anm. af Tomb Raider filmen:
http://ter.air0day.com/tombraider.html

Der er MANGE flere i samme stil på den side, fed underholdning!
F.eks. den for Pearl Harbor, LOL!
Jeg så TR idag og det er en actionfilm der kan anbefales.
Store flot opsatte action sekvenser, en OK historie og så en alt for lækker Lara Croft

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 30.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Mercenary

Dato : 23-07-01 09:14

Tomb Raider - Begrænset jubel.....

Minus:

Absolut ingen karaktéropbygning. Hvis man ikke kender Lara Croft i forvejen
har man ikke den fjerneste anelse om hvem hun er. Absolut kun en film for
gamer-nørder.

Historien........Lam. Find to stumper jern smedet at metal der faldt ned fra
himlen for 5000 år siden, og ødelæg dem. Ellers vil de onde mænd rejse rundt
i tiden; og det er jo slemt.
Lara vil meget hellere finde sin far som forsvandt på en ekspidition for
længe siden....hulk.

Plus:

Action scenerne er totalt fede. Temmelig godt lavet.....fuldt drøn på.
Respekt...

Fed humor....specielt for computernørder.... Man kommer da heller ikke uden
om et par stikpiller til Bill gates styresystemer.

Angelina Jolie er temmelig............pæn.

/Merc.

Fra : Mogwai

Dato : 23-07-01 22:11

Apropos...

Tager jeg fejl eller
skifter Joline's øjne farve igennem hele filmen?
Jeg har lagt mærke til tre forskellige farver indtil videre (har kun set den
to gange)
grøn, gul og blå

mvh

Mads A

ps: sjovt at John Voight også er hendes far i virkeligheden

Fra : John Hinge

Dato : 24-07-01 18:11

Mogwai wrote:

> [...]
> skifter Joline's øjne farve igennem hele filmen?
> Jeg har lagt mærke til tre forskellige farver indtil videre (har kun set den

Hun har selv udtalt i interviews at hendes øjne har en ret suspekt
farve, varierende med belysningen,, så du kan udmærket ha ret.

--
John Hinge - som pønser på snart at se Tomb Raider
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Fenris

Dato : 24-07-01 21:48

From "Mogwai" <moo@rcf.dk> came:

> [...]
>skifter Joline's øjne farve igennem hele filmen?
>Jeg har lagt mærke til tre forskellige farver indtil videre (har kun set den

Det var da også noget at lægge mærke til! ;)

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>