Navigationsscript, der både virker i NS og~
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-07-01 19:39

Jeg har ikke den store indsigt i Java, men regner med at dette kan
downloades et eller andet sted fra:

Navigationsbar, der:

1) virker i både Netscape og IE

2) kan placeres hvor som helst på skærmen.

3) kan indstilles i farver, skrifttyper, størrelse m.m.

4) gerne kan arbejde med undermenuer.

Findes det, eller skal jeg i gang med Java Tutorial?

--

Lars Bonnesen
http://lars.eberhardt-bonnesen.dk

Fra : Morten Grue Nielsen

Dato : 23-07-01 11:39

Det er et javascript spørgsmål, prøv evt. inde hos

comp.lang.javascript

mvh

Morten N

Fra : Morten Grue Nielsen

Dato : 23-07-01 11:40

Med mindre du vil køre det som en applet.. :P