JScipt til billedfil
Fra : Søren

Dato : 21-07-01 17:06

jeg leder efter et scipt der kan hente et billed fra en sti og skifte det
med et bestemt tidsinterval ! Det skal køre i en browser...
Nogen der kan hjælpe ?

--
SOS - www.overclcokingDK.com
icq#: 102169245

Fra : Allan Unnerup

Dato : 21-07-01 22:49

> jeg leder efter et scipt der kan hente et billed fra en sti og skifte det
> med et bestemt tidsinterval ! Det skal køre i en browser...
> Nogen der kan hjælpe ?

Du skal nok spørge i en gruppe om JavaScript.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Søren

Dato : 23-07-01 06:58

Hmmm du siger noget ! nå men jeg har fundet ud af det, så det betyder ikke
noget mere !

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq#: 102169245