Rustbeskyttelse - anbefaling af center
Fra : Morten

Dato : 03-08-08 16:00

Hej!

Jeg har en 4 mrd. gammel Seat Leon som jeg gerne vil have
rustbeskyttet inden vinteren begynder. En søgning i dk.fritid.bil
antyder, at det ikke så meget er behandlingen (har dog valgt Dinitrol
efter importørens anbefaling) men mere hænderne der udfører arbejdet,
der er vigtigt.

Hvilke afdelinger har i gode erfaringer med på vest, syd og
midtsjælland?

Der skal ikke bores, den skal blot have en behandling af undervogn
samt skærmkasse.

Mvh
Morten

Fra : Tau

Dato : 04-08-08 06:22

"Morten" <olardo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det med rustbehandling er noget underlig noget. jeg har en peugeot der er 8
år gammel og er helt perfekt vedligeholdt med pava. det eneste der bare
undre mig er, at der hvor der er boret huller inde i dørene, er det eneste
sted der ruster.

vh
Poul

Fra : infoFJERN@netinkFJER~

Dato : 04-08-08 14:45

Hejsa

>Der skal ikke bores, den skal blot have en behandling af undervogn
>samt skærmkasse.

Du kan ikek få lave en ordenlig behandling unden at bore !

Hvordan skal man ellers komme ind i hulrummene...

Skærmkasserne - spild af penge, hvor længe tro du sel vdet holder i
vores våde vejr, køb hellere plastic-inderskærme i stedet

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Lund

Dato : 04-08-08 16:24

Det kan de godt hvis de vil.......

Bor aldrig huller!

Fra : Morten

Dato : 04-08-08 11:53

Tak for jeres svar.

Der skal ikke bores nogle huller. Punktum.

Tilbage til det oprindelige spørgsmål: Hvis nogle har gode erfaringer
med Dinitrol-afdelinger omkring vest, syd og
midtsjælland må de meget gerne sige til.

Mvh
Morten

Fra : Peter

Dato : 05-08-08 09:29

Tilbage til det oprindelige spørgsmål: Hvis nogle har gode erfaringer
med Dinitrol-afdelinger omkring vest, syd og
midtsjælland må de meget gerne sige til.

Jeg har hørt godt om DinitrolCenteret i Holbæk, hvilket har gjort at jeg har
valgt dem de gange jeg har skulle have rustbeskyttet en af mine biler. Jeg
har brugt dem 3 gange og har ikke haft noget at udsætte på dem nogle af
gangene.

MVH Peter C:

Fra : Morten

Dato : 05-08-08 05:44

On 5 Aug., 10:29, "Peter" <pede...@hotmail.com> wrote:
> Tilbage til det oprindelige spørgsmål: Hvis nogle har gode erfaringer
> med Dinitrol-afdelinger omkring vest, syd og
> midtsjælland må de meget gerne sige til.

Hej Peter

Det er præcis sådanne erfaringer jeg er ude efter. Tak for det!

Mvh
Morten

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 08-08-08 02:17

"Morten" <olardo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> men mere hænderne der udfører arbejdet,
>der er vigtigt.

>Hvilke afdelinger har i gode erfaringer med på vest, syd og
>midtsjælland?

Så er det Dinitrol på Brolæggervænget i Næstved.
Det virker, og de kan læse et sprøjtediagram - hvilket desværre ikke alle i
den branche tilsyneladende kan.
Har før brugt Tektrol, men da deres (efter min bedste overbevisning) bedste
medarbejder så startede en Dinitrolafdeling så fulgte jeg med.
De får både taxa og privatbil her i huset.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-08-08 15:02

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedste medarbejder så startede en Dinitrolafdeling så fulgte jeg med.
> De får både taxa og privatbil her i huset.

Dem bruger jeg også, med fuld tilfredshed.

/Carsten