MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows eller HP problem
Fra : marberg

Dato : 02-08-08 15:30

Global Virtual Card Host er holdt op med at fungere og vi lukker så
programmet!!!

Denne meddelse får jeg konstant. Hvad betyder det og hvordan kan jeg undgå
det?

Mvh
Marberg

Fra : Lyrik

Dato : 02-08-08 22:40

Den 02.08.2008 kl. 16:30 skrev marberg <marberg@adslhome.dk>:

> [...]
> programmet!!!
>
> Denne meddelse får jeg konstant. Hvad betyder det og hvordan kan jeg

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Synes at være en fejl i ntdll.dll som konflikter med et af
tilføjelsesprogrammerne i Internet Explorer. Gå op i menuerne i IE og find
administrer tilføjelsesprogrammer. Slå hele l..... fra og se om det
hjælper.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : marberg

Dato : 03-08-08 18:27

Tak for det men det har ikke hjulpet, bruger Vista buissnes samt Mozilla
firefox.

Måske har andre et bud?

Mvh
marberg