MS Windows
briani 27239
Brænde flere DVDér med filer
Fra : Filip Ravn

Dato : 01-08-08 10:45

Jeg skal udgive 10-20 DVDér hver måned med en masse filer og programmer på.
Problemet er at det tager ½ time pr dvd på en 18XDVD brænder - og det
skyldes sikkert at der ligger utrolig mange små filer i mange mapper men jeg
har ikke det fulde overblik over knudepunkterne. Mit spørgsmål er nu om man
kan få et eller andet professionelt firma til at brænde disse DVDér for mig.
Jeg vil jo på den måde spare 1-2 arbejdsdage hvis jeg kunne slippe for at
brænde alle DVDérne selv. Vil de overhovedet tage så små partier? Og hvem
kan I evt anbefale?

Filip

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-08-08 12:53

Filip Ravn skrev bl.a. følgende:

> Jeg skal udgive 10-20 DVDér hver måned med en masse filer og

Når du har lavet een disk, så laver du et image af disken, som du så brænder
i stedet. Det er langt det hurtigste. Du kan også bruge flere brændere
samtidigt.

Claus

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-08-08 13:18

> Når du har lavet een disk, så laver du et image af disken, som du så
> brænder i stedet. Det er langt det hurtigste. Du kan også bruge flere
> brændere samtidigt.

Ja og der er også små robotter der skifter DVD-skive
og putter den i en DVD-printer hvis det er med i
set-up'et.

Fra : Filip Ravn

Dato : 02-08-08 07:25

> Når du har lavet een disk, så laver du et image af disken, som du så
> brænder i stedet. Det er langt det hurtigste. Du kan også bruge flere
> brændere samtidigt.

Ja det havde du ret i. Nu er jeg nede på 3 min pr skive, så det var vist
løsningen.

Filip

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 01-08-08 15:36

Du kan jo prøve at spørge dem her http://www.videopro.dk/index.html
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-08-08 17:55

Paul Østerby Sørensen skrev bl.a. følgende:

> Du kan jo prøve at spørge dem her http://www.videopro.dk/index.html

Til ca kr 38 per styk...

Så er det billigere at købe et par nye brændere og så gøre som jeg forslog.
Det er hurtigt overstået når man brænder fire ad gangen.

Det kræver blot at man lægger en ny disk i drevet, når skuffen åbner, resten
er automatisk.

Claus

Fra : Max

Dato : 01-08-08 20:26

Hej Claus

> Til ca kr 38 per styk...
>
> Så er det billigere at købe et par nye brændere og så gøre som jeg
> forslog. Det er hurtigt overstået når man brænder fire ad gangen.

Det kommer da noget an på hvad man beregner sin løn til, og hvis
man kan tørre omkostningerne af på kunderne, ja så kan det da
nemt være den billigste løsning.

--
Mvh Max

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-08-08 13:42

Max skrev bl.a. følgende:

> Det kommer da noget an på hvad man beregner sin løn til, og hvis
> man kan tørre omkostningerne af på kunderne, ja så kan det da
> nemt være den billigste løsning.

Jeg tror at det er sikkert at antage, at de fleste her i nyhedsgrupperne
ikke kaster om sig med penge, og hellere vil gøre tingene selv.

Claus