HTC Touch Diamond - Java mv
Fra : Jebir

Dato : 21-07-08 16:42

Hejsa!

Lige et spørgsmål; som skrevet i et tidligere indlæg søger jeg (stadig)
gode/sjove/nyttige programmer til min nye HTC Touch Diamond.

Herudover har jeg lige et spørgsmål;

Omkring java; kan jeg bruge SUN Java som jeg bruger på min stationære pc,
eller skal jeg finde en speciel udgave til WinMobile? Er der nogen der har
et link eller navn på en god javaudgave?

Vh.
Jebir

Fra : Kim

Dato : 21-07-08 18:56

"Jebir" <mikkel@jebir.dk> skrev i meddelelsen

> Lige et spørgsmål; som skrevet i et tidligere indlæg søger jeg (stadig)
> gode/sjove/nyttige programmer til min nye HTC Touch Diamond.

Hvad har du fået lagt på af Navigation ?

> Omkring java; kan jeg bruge SUN Java som jeg bruger på min stationære pc,
> eller skal jeg finde en speciel udgave til WinMobile? Er der nogen der har
> et link eller navn på en god javaudgave?

Det er vist kun SUN der laver Java...
http://java.com/en/download/faq/what_mj.xml

Mvh, Kim

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 21-07-08 19:37

man, 21 07 2008 kl. 19:55 +0200, skrev Kim:
> Det er vist kun SUN der laver Java...
> http://java.com/en/download/faq/what_mj.xml

Der er andre java'er til Windows mobile bla. Mysaifu JVM som er
licensieret under GPL.

Men jeg vil nok anbefale den java SUN laver.

/A

Fra : Allan Pedersen

Dato : 06-08-08 09:33

>Lige et spørgsmål; som skrevet i et
>tidligere indlæg søger jeg (stadig)
>gode/sjove/nyttige programmer til min
>nye HTC Touch Diamond.

Har du set den her : http://www.allan-bogild.dk/?p=395

Mvh.

Allan

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-08 20:55

In article <4884ae2f$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
mikkel@jebir.dk says...
> Hejsa!
>
> Lige et spørgsmål; som skrevet i et tidligere indlæg søger jeg (stadig)
> gode/sjove/nyttige programmer til min nye HTC Touch Diamond.

Nok hverken godt eller nyttigt, men lidt sjovt (læs lir) er denne Rubiks
cube :)

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-rubik-cube-v1-0.html

(Og så er der jo en masse andet stads på sitet)