Data mellem 2 SE k750i hvordan ?
Fra : Lars Clement

Dato : 16-07-08 20:53

Nu har jeg lige købt mig en "ny" SE k750i telefon, idet den gamle ditto er
ved at være alderssvækket. Nu ku jeg godt tænke mig at flytte alle data (
kalender, noter osv ) over på den ny 7½ . men hvordan?

--
Venligst

Lars Clement
mitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-07-08 20:59

Lars Clement skrev:

> [...]
> ditto er ved at være alderssvækket. Nu ku jeg godt tænke mig at
> flytte alle data ( kalender, noter osv ) over på den ny 7½ . men

ZYB?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Anders

Dato : 17-07-08 08:18

BT, el. SE PC Suite

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 17-07-08 11:57

Helt klart Myphoneexplorer .. og så tag en backup af tlf .. og gendan backup
på den nye Tlf .. virker på alle de SE tlf jeg har haft .. også fra fx k700
til W910 med kontakter kalender osv osv .. og filer kan gemmes fra tlf i
samme program sammen med backuppen ..

Søg på Myphoneexplorer i google så du kørende .. og kræver kun det org Dcu
60 data kabel ..

--
Mvh Rene E Jensen
Indre Ringvej 135, St.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-07-08 14:47

Rene Egestrøm Jensen skrev:

> Helt klart Myphoneexplorer

Indlysende!

> [...]
> kan gemmes fra tlf i samme program sammen med backuppen ..
>
> Søg på Myphoneexplorer i google så du kørende .. og kræver kun det

Eller en BT-dongle

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 17-07-08 21:05

--
Mvh Rene E Jensen
Indre Ringvej 135, St.
"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Indlysende!

> Eller en BT-dongle
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Hans der fik du mig .. Ja eller en BT dongle .. dog en del hurtigere med
kabel og man ska ikk rode med parre tlf og pc osv ..
MVh Rene J

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-07-08 21:33

Rene Egestrøm Jensen skrev: