Ny mobil
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 11:34

Hejsa,

Min datter skal ha` ny mobil i fødselsdagsgave (20år). Pris skal ligge på
ca. 1000-1200 kr uden ab., pt. bruger hun BiBob. Hun bruger den mest til
SMS, men da hun snart skal til New Zealand ville det måske være en god ide
med noget godt kamera-halløj indbygget.

Har I nogle gode ideer til indkøbet?

Mvh. Bo

Fra : JYH

Dato : 15-07-08 12:06

Bo wrote:
> [...]
> den mest til SMS, men da hun snart skal til New Zealand ville det
> måske være en god ide med noget godt kamera-halløj indbygget.

Nokia 6300 koster dog godt 100 kroner mere.
Den er solidt bygget og har foruden et 2 megapixel kamera også plads til et
MicroSD kort op til 2 gb, så der ikke bliver pladsproblemer til billederne.

Har selv 2 i husstanden og er meget tilfreds med dem.
Den indbyggede radio og Mp3 afspiller er af god kvalitet
- også god til at spille Javaspil som underholdning på den lange rejse.

Kan købes feks her:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=140310

Fra : Anders

Dato : 15-07-08 12:06

Skal hun have et godt kamera i mobilen, så skal du højere op i prisen...

Fra : Anders

Dato : 15-07-08 12:09

En Samsung U600 kunne være en mulighed, den kan fåes indenfor beløbet.

Kameraet er væsenligt bedre end på en Nokia 6300.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-07-08 12:56

On 15 Jul., 13:09, "Anders" <anders.fo...@gmail.com> wrote:
> En Samsung U600 kunne være en mulighed, den kan fåes indenfor beløbet.

Ja den er lækker nok... Men man kan vel ligeså godt købe U700 som har
3g og er nyere... koster kun 50kr mere end U600... ifl. mobilpriser.dk
Men man kan dog få U600 med Sonofon basis sms til kun 500kr ialt og
det jo billigt. (og kan nok bruges til bibob også)

Fra : Anders

Dato : 16-07-08 04:43

U700 er uden radio, hvis det har betydning.

Fra : Lars

Dato : 16-07-08 10:54

Bo skrev:
> [...]
> SMS, men da hun snart skal til New Zealand ville det måske være en god ide

Hvis kameradelen har stor betydning, kunne hun måske evt. selv et par
hundrede kroner mere i (1.399 kr. u abo.) og købe f.eks. en
Sony-Ericsson K810i - det er sidste års model, men den har et rigtigt
godt kamera med ægte blitz og autofocus samt en anvendelig opløsning på
3,2 MP.

Test inkl. billed-eksempler:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k810-review-133.php

Lars