SE K850i
Fra : Ralph Køster

Dato : 14-07-08 07:23

Har altid svoret til Nokia.
Men efter at deres ordgøger er blevet utrolig dårlige og efter at de er gået
over til det omstændige styresystem i deres N-modeller
der valgte jeg at prøve noget nyt.
Jeg købte en Ny SE K850i hos Sonofon.

Den holdte i 2½ md. så var den død en morgen.
Jeg mente at det var batteriet, men det var sørme ikke på lager da telefonen
allerede er udgået af produktion.
Den skulle sendes ind. OK.
Jeg lånte en K800i (skod telefon).
Det fik mig til at købe en Nokia 6500 hos Debitel (incl en navigation 99,-).

Dejlig telefon i øvrigt. Bare synd den ikke kan tage memorycard.

Men har andre oplevet sådan med en K850i???

Jeg har haft minst 20 Nokia telefoner og ALLE har virket upåklageligt.
Min første SE gik i stykker. Overbeviser ikke mig om at det var det riftige
at skifte, trods det alle undersøgelser viser.

Nu får jeg den tilbage på Onsdag. Hvis de har givert mig en helt ny, så
bliver den solgt. Er det den samme der er blevet repareret, så har jeg en
ekstra telefon.

Men det korte og det lange var....Er der andre der har oplevet det med en
K850i at den pludselig ikke vil tænde? Der var lys i tastatur når lader blev
sat til, men heller ikke emre end det.

Ralph Køster.

Fra : Svenskeren

Dato : 14-07-08 07:51

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> K850i at den pludselig ikke vil tænde? Der var lys i tastatur når lader
> blev sat til, men heller ikke emre end det.

Undrer mig du er så uheldig.
Nokia er ellers det mærke med flest fejl. Så vær glad for du har været
heldig med Nokia.
Jeg har prøvet mange mærker, men de sony ericsson jeg har købt har altid
virket fejlfrit. Den jeg har nu er fire år gammel.
Mens både de nokia jeg har haft og motorola er gået itu næsten præcis efter
2 år.
Jeg har også en sony ericsson som er snart 10 år gammel, den virker også
fint.

Men som altid er lektion nok at købe den telefon man kan lide, så kan man
bedre leve med der måske er nogle fejl (Sagde nogen iphone ?)

Fra : Ralph Køster

Dato : 14-07-08 08:17

NEJ. Der var ingen her der sagde Iphone.

Den køber jeg aldrig. Ingen tvivl om det.

Ralph.

Fra : Rander

Dato : 14-07-08 13:02

Svenskeren skrev noget i denne stil, den 14-07-2008 08:51:
> Undrer mig du er så uheldig.
> Nokia er ellers det mærke med flest fejl. Så vær glad for du har været
> heldig med Nokia.

Generelt eller pr. solgte enheder? Den Nokia (6230i) jeg har nu er da
efterhånden fem år gammel og virker stadig upåklageligt! Jeg oveervejer
godt nok at skifte den ud med en N82...

> Jeg har prøvet mange mærker, men de sony ericsson jeg har købt har altid
> virket fejlfrit. Den jeg har nu er fire år gammel.

Der har jeg så også været uheldig... Jeg prøvede faktisk også engang at
skifte mærke, og fik mig en K700i - den var død ved ankomsten!

Fik så en ombytter, men skiftede tilbage til Nokia efter seks måneder.
Jeg blev bare aldrig gode venner med SE's menusystem og telefonen
crashede for et godt ord...

> Mens både de nokia jeg har haft og motorola er gået itu næsten præcis efter
> 2 år.

Jeg er på min fjerde Nokia, og de har alle hold 3-4 år før de blev
skiftet ud.

http://bamsepetting.dk

Ingen har nogensinde begået selvmord, mens de var ved at læse en god
bog, men mange har, mens de var ved at prøve at skrive en. (Robert Byrne)

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-07-08 09:36

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i meddelelsen
> [...]
> K850i at den pludselig ikke vil tænde? Der var lys i tastatur når lader
> blev sat til, men heller ikke emre end det.

Hej
Jeg har en SE k850i den er nu 7 md gammel den funker altid hele tiden hver
dag, jeg kender end del der har den og de er meget glad for den. Du har bare
nok fået en mandag model.

Kurt

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-07-08 11:11

> [...]
> K850i at den pludselig ikke vil tænde? Der var lys i tastatur når lader
> blev sat til, men heller ikke emre end det.

Har haft min i et år og ikke haft nogle problemer med den. Det eneste jeg
var træt af, var at SE ikke havde lavet noget ligesom iPhone, så den selv
finder ud af at slukke for touch, når man tager den op til ansigtet for at
tale i den. Ellers en ok telefon.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-07-08 22:26

Ralph Køster skrev:
> [...]
> K850i at den pludselig ikke vil tænde? Der var lys i tastatur når lader blev

Du er en uheldig mand, jeg har en K800i & en M600i som kører upåklageligt! .
/KE Kofod

--
System:
Linux

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 15-07-08 22:48

man, 14 07 2008 kl. 08:22 +0200, skrev Ralph K?ster:
> Jeg har haft minst 20 Nokia telefoner og ALLE har virket upklageligt.
Hvis Nokia telefoner er så super, hvorfor har du så haft så mange. Man
skulle jo så mene at de ku' holde lidt længere.

/andreas

Fra : Ralph Køster

Dato : 16-07-08 17:20

Fordi jeg må have en nyere model når den kommer.
Lige som så mange andre.

´Vi snakker fra '95 og frem til i dag.
Det er jo også om at sælge dem mens de stadig er lidt penge værd.

Plejer at købe med "tilskud" hos Sonofon og så sælge den efter 6 mdr
bindingsperioden.

Fra : lm

Dato : 17-07-08 23:15

Her i familien sværger vi til SonyEricsson....

Vi har pt. 6 stykker kørende....

2 stk. meget gamle K750i (og vi har aldrig haft fejl på joysticket)
1 stk. K530i
1 stk. K770
1 stk. K850i (min telefon, ca. 3 mdr gammel)
og den helt nye, købt idag til konen, en W760i, fed telefon, med en masse
sjov... gps, motionsprogrammer osv...

Og resten af familien har vi også efterhånden fået med på at købe ordenlige
telefoner, fra SonyEricsson...

Fra : Ralph Køster

Dato : 19-07-08 14:58

Vil lige afslutte med at fortælle at det kun var en Software opdatering der
skulle til.
Men det er jo svært at ordne selv, når man ikke engang kan tænde den.

Men telefonen er sat på QXL

Er sgu Nokia-mand.

Ralph.

Fra : Anders

Dato : 19-07-08 15:03

Det var jeg også tidligere, men er efterhånden blevet blevet inkarneret SE
mand.