Dagens ord: Kangaroo
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-08-08 15:57

Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
ordet: Kangaroo

The Kangaroo Song
http://www.youtube.com/watch?v=aPu-C5vvzU4

Følgende ord er brugte:
Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter,Desert, Det lyder som et navn, Doctor, Dream,
Duo, Dylan, Dør, Earth/Jord, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fail, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness,
Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer,
Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,
Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, Jack,
Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Life, Light/Lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Needle, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sommer/summer,
Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby,
Sun, Straight, Surprise, Sweet, Swing, Søndag, Tal/Numbers/0123456789,
Teknik, Terapi, Thunder, Time, Tudefilm, Tomorrow, Tour De France,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Yesterday, You

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 01-08-08 16:20

Hej Poul Erik

> Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
> ordet: Kangaroo

Ham her vil gerne tale med en :) (er han ikke lækker ?)

CLIFF RICHARD - If I Could Talk To The Animals (1968)
http://www.youtube.com/watch?v=PWzvCM4WcMg

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 01-08-08 16:26

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
> ordet: Kangaroo

Så kommer jeg straks til at tænke på en dejlig ferie, vi havde i Australien.
Vi havde lejet en bil. Jeg købte en CD med John Williamson, og vi lyttede
til den ca en gang om dagen, når vi kørte.
Så, når jeg sætter den til at spille herhjemme, kommer mange af de dejlige
oplevelser tilbage, i mine tanker.
Der er ikke så meget Kangaroo i disse. Men jeg synes, at de er gode.

Waltzing Matilda
http://youtube.com/watch?v=V-T4_XTVwV8

True Blue
http://youtube.com/watch?v=sfeHIpCbPp0

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-08 16:31

Poul Erik Lindaa wrote:
> Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
> ordet: Kangaroo

"Stop Den Lille Kænguru":
http://www.youtube.com/watch?v=AoJ0QCaqyUw

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 01-08-08 16:42

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
> ordet: Kangaroo

Og
John Williamson - Home Among The Gum Trees.
http://youtube.com/watch?v=P9Afzgbtwmg

Fra : schlafen

Dato : 01-08-08 20:22

Kick The Kangaroo - I would do anything
http://www.youtube.com/watch?v=w-T-b49gpMs

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-08-08 11:06

On Fri, 1 Aug 2008 21:21:40 +0200, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>Kick The Kangaroo - I would do anything
>http://www.youtube.com/watch?v=w-T-b49gpMs

Kick The Kangaroo - Det var jo det Prins Frederik (den lille) gjorde,
da de var i Australien.

Det får du stafetten for.

Fra : Michael Lund

Dato : 02-08-08 08:41

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Da jeg lige her købt en stak kængoru bøffer til grillen i aften bliver
> ordet: Kangaroo

Måske lidt OT, da det eneste musik er lidt klokkespil, men under min søgning
i dag fandt jeg dette vanvittige morsomme klip som jeg lige vil dele med
jer.

http://www.youtube.com/watch?v=ohnd98mZybs

Mic.

Fra : Pernille

Dato : 02-08-08 09:17

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Måske lidt OT, da det eneste musik er lidt klokkespil, men under min
> søgning i dag fandt jeg dette vanvittige morsomme klip som jeg lige vil

Sødt

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-08-08 10:58

On Sat, 2 Aug 2008 09:40:35 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

> [...]
>i dag fandt jeg dette vanvittige morsomme klip som jeg lige vil dele med

For en gangs skyld, var der noget ved golf. En herlig oplevelse i
samspil med naturen.
I stedet for blot at slå en bold langt væk, og så jage den, blot for
at prøve om man ikke kan slå den endnu længere væk, for så til sidst
at gemme den i et hul.