Sang?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-07-08 21:12

Davs i gruppen.

Jeg har en veninde, der har gået i årevis med en sang i knolden.
Hun kan ikke finde ud af, hvilken sang det er, så nu håber jeg at I kan
og vil hjælpe.

Hun kan en stump tekst:

"Don´t let him touch you - don´t let him touch you
He´s playing the game of love
and he´s trying to see how much you let him
Have - and if he has you - he will run away and leave you
If he has you he will leave you -
Don´t let him touch you..."

Nogen ideer?
Jeg har prøvet at google, men der dukker ikke rigtigt noget op.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Joeb

Dato : 30-07-08 20:03

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen
> [...]
> Don´t let him touch you..."
>
> Nogen ideer?
> Jeg har prøvet at google, men der dukker ikke rigtigt noget op.

Kunne det være Angelettes fra 1972?
http://www.escape-to-the-seventies.com/musicDB/Angelettes.php

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-08-08 13:36

Joeb skrev:

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen

> Kunne det være Angelettes fra 1972?
> http://www.escape-to-the-seventies.com/musicDB/Angelettes.php

Hejsa igen.
Man takker mange gange for hjælpen; det var den.
Damemennesket er p.t. i gang med at drive omgivelserne til frådende
vanvid med nummeret, der er købt hos TDC på noget opsamling om Jonathan
King, eller hvad han hedder/hed.
Så er der atter fred i sindet hos "Maggie", som hun kalder sig.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk