Deltagere til "musikeksperiment" søges
Fra : Jannik E.

Dato : 21-07-08 07:37

Jeg leder efter deltagere til et musikprojekt, der kort fortalt går ud
på, at person A sender et hjemmelavet musikspor til person B (i
praksis nok en MP3-fil). Person B bruger så dette spor som inspiration
til at lave sit eget lydspor, og sender derefter begge spor til person
C og så videre. Et lydspor kan bestå af et instrument, noget sang
eller en lydeffekt.

Jeg synes, det kunne være sjovt at komponere et nummer på den måde -
altså med en eller to håndfulde musikere med relativt forskellig
baggrund, hvor musikken ikke diskuteres og planlægges, men blot får
lov til at folde sig mere eller mindre naturligt ud.

Er nogen friske på at lege med? Der er ingen krav til hvor dygtig
eller erfaren man skal være.

Jeg kan sende en mail med lidt flere detaljer og forslag til
interesserede.

NB. Jeg bruger kun min Gmail til nyhedsgrupper, så hvis nogen
foretrækker at sende mail, så kan de sendes til spamaway [snabel-a]
sol [punktum] dk

Fra : Steen

Dato : 21-07-08 16:13

Jannik E. <jannik.esp@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> NB. Jeg bruger kun min Gmail til nyhedsgrupper, så hvis nogen
> foretrækker at sende mail, så kan de sendes til spamaway [snabel-a]

Jeg er sikker på der sidder nogle mennesker fra dim målgruppe i
dk.kultur.musik.produktion

Fra : Jannik E.

Dato : 21-07-08 11:37

On 21 Jul., 17:13, ist...@gmail.com (Steen) wrote:
> Jeg er sikker på der sidder nogle mennesker fra dim målgruppe i
> dk.kultur.musik.produktion

Tak, men siden denne gruppe har mere aktivitet, valgte jeg at poste
her. Gætter på at mange fra dk.kultur.musik.produktion også kigger med
her.