Last Night of the Proms 2008
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 20-07-08 21:26

Hej NG

Ofte er jeg blevet skuffet over DR´s dækning af den sidste promenade
koncert. Enten sender de den ikke, eller også blever den afbrudt af
Deadline. Det fatter jeg ikke, også set i lyset af at man sender fx. masser
af sport, hvor man kan rykke selveste TV avisen for ikke at afbryde den
hellige sport.

Jeg er ikke normalt fan af klassisk musik, men ser frem til netop denne
"event" hvert år.

Hvem skiver man til for at sikre sig at den bliver sendt iår, uden
afbrydelser?

Mange hilsner

Charlotte - Korsør

Fra : Ralph

Dato : 20-07-08 22:24

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48839f4c$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Deadline. Det fatter jeg ikke, også set i lyset af at man sender fx.
> masser af sport, hvor man kan rykke selveste TV avisen for ikke at afbryde
> den hellige sport.

Du er ikke den eneste, SPORT har ALTID førsteprioritet, så er ligemeget om
vi snakke P3, DR1, TV2 eller........
Det er s'gu ikke let at fortælle sine børn at Bamse ikke er i børnetime idag
fordi Anja Olsen lige skal score 30 mål endnu så Danmark kan vinde 52-51
over Kroatien (som sikkert havde fået uafgjort hvis kampen havde varet 5
sekunder til)

Iøvrigt (OT) hvad fanden laver Sport på P3, såvidt jeg ved er det en
musikkanal?

--
Ralph