Glemte optagelser fra Dr. Who komponisten
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-07-08 19:19

Interessant:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7512072.stm

Tilsyneladende har man været igennem et arkiv af gamle optagelser fra den
nu afdøde komponist af Dr. Who temaet Delia Derbyshire.

Man har bl.a. fundet et "Dance" nummer som blev lavet i 60erne og lyder
som noget der kunne udkomme på CD nutildags!

Der kan lyttes til smagsprøver på ovenstående side.

Fra : Edward Jensen

Dato : 19-07-08 19:18

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> [...]
> som noget der kunne udkomme på CD nutildags!
>
> Der kan lyttes til smagsprøver på ovenstående side.

Jeg er personligt snart ved at være træt af alle de historier, man kan lave
om skabelsen af temaet til Dr. Who og de involverede personer.

Fra : Edward Jensen

Dato : 19-07-08 19:22

> [...]
> som noget der kunne udkomme på CD nutildags!
>
> Der kan lyttes til smagsprøver på ovenstående side.

Det bliver i hvert fald ikke sparet på ringmodulatoren på de øvrige lydklip.