STORE problemmer med eicon diva´s analoge ~
Fra : danni plougmann

Dato : 21-07-01 13:33

jeg har hårdt brug for hjælp med mit eicon diva modem
de 2 analoge porte i mit eicon diva modem virker pludseligt ikke mere de er
fuldstændige døde begge 2.
det betyder at alle telefoner er døde i hele huset.
har prøvet at tage strømmen fra i nogle minutter duer ikke.

jeg kan fint ringe op til internettet uden problemmer
så det kan vel ikke være linien det er galt med

har prøvet at reinstallere driver og firmvare
jeg har også været i diva´ens instillinger der er heller ikke noget galt
begge 2 porte er sat til on.

kan de analoge porte være brændt af uden det påvirker brugen af internet på
isdn linie.
igår 20/7 havde vi en slemt uvejr lyn og torden relæet slog fra en enkel
gang så det er vel ikke helt umuligt at det kan være lynet.

MVH
danni plougmann
danni.plougmann@cool.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-07-01 14:20

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en meddelelse
> kan de analoge porte være brændt af uden det påvirker brugen af internet

> isdn linie.

Sagtens

> igår 20/7 havde vi en slemt uvejr lyn og torden relæet slog fra en enkel
> gang så det er vel ikke helt umuligt at det kan være lynet.

De er med 99% sikkerhed tordenvejret der har brændt dem af

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : cr

Dato : 21-07-01 14:49

Gå du blot ned i en Telebutik og få det bekræftet og de kan
hjælpe dig med et nyt modem.