day O ???
Fra : Carsten Moeller

Dato : 21-07-01 11:26

Nu da Harry er blevet poulær igen , kom jheg til at tænke på en version af
DAY O, jeg hørte da jeg var knægt.
Det er en Funny ting, hver gang han synger "day o" er den en der siger "too
loud man too loud", og han løber længere og længere væk, til sidst står han
unden for en dør og synger "day O", løber ind og synger "come on mr
......osv" løber tilbage osv.

Nogen der har en ide om hvem det er ???

Carsten

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 24-07-01 15:04

"Carsten Moeller" <moellercarsten@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
han
> unden for en dør og synger "day O", løber ind og synger "come on mr

Jeg mener, den er med Stan Freberg. Jeg har engang set den som
modellervoksfilm i tv, hvor "Too loud" siges af en kanin med store ører.

Torben
--
Torben B. Sørensen - t.sorensen@get2net.dk

Fra : Carsten Moeller

Dato : 26-07-01 14:21

Har fundet den, det var lige den/ham....
Takker