Siemens C35 kontra C35i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-07-01 11:09

Hvad er forskællen på¨en C35 og en C35i fra Siemens?
Har hørt med flere forhandler og SonoFon, ingen har kunnet give
svaret,,,

Biblen til dem mine forældre har købt står der begge betgenlser på, men
jeg har heller ikke kunnet finde noget om det i den,,,

Fra : fly

Dato : 21-07-01 12:09

Hej!
The C35 is also known as C35i, these are different names for the same phone
(...)

Håber det kan hjælpe =)

Du kan selv læse det her:

http://www.ronia.nl/phone/identify.html

Fra : Kim Bjoern

Dato : 24-07-01 07:06

"fly" <no@spam.ok> skrev i en meddelelse
> Hej!
> The C35 is also known as C35i, these are different names for the same
> [...]

Jeps,

Lige som Ericsson T28 og T28s

Kim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-07-01 19:30

On Tue, 24 Jul 2001 08:05:53 +0200, "Kim Bjoern" <antispam@nospam.com>
wrote:

>Jeps,
>Lige som Ericsson T28 og T28s

Det er noget pjat at kalde samme produkt for mere end en ting,,,

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-08-01 17:43

> Det er noget pjat at kalde samme produkt for mere end en ting,,,

Jeg ved godt at dette er en ældgammel tråd, men jeg synes alligevel at jeg
vil kommentere det.

På side 5 i manualen til c35/c35i, fortælles om et symbol der anvendes i
manualen for funktioner der kun findes i c35i.

jeg kan nævne internet (wap), lommeregner, stor skrift
(indstillinger->display), billede (indstillinger->display) som nogle af de
ting der er mærket med dette.

Manualen kan findes på www.siemens.com i pdf version

Søren
www.rbi.dk?BYMAIL=NEWS