Noget der ligner bil-mekka!
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-08 20:10

Har pt. en opgave, som fører mig rundt i diverse kvarterer i post
nummer 2960 og 2970. En ting er de lækre ting, der holder i diverse
indkørsler (CLK500, A6 uden tegn men meget tykke dobbelte rør, BMW M X
udover et antal synlige klassikere af engelsk/tysk/italiensk
oprindelse) En anden ting er lige at kigge til højre, når man holder
ved Rungsted station - jow, det var fandme en Maserati ) Og
Ferrarien, der lige havde lidt mere travlt op ad Strandvejen end jeg
havde nød jeg bare lyden af )
Jow, han måtte også kun køre 50 men altså, den sang så smukt )
Somme tider overvejer jeg en savleklud, når jeg kører rundt der
omkring.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-08 21:38

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
> [...]
> Jow, han måtte også kun køre 50 men altså, den sang så smukt )
> Somme tider overvejer jeg en savleklud, når jeg kører rundt der

Ja - man går totalt i selvsving når man hører og ser de biler.

Jeg er netop hjemvendt fra de sydlige himmelstrøg, og har da vist forelsket
mig i den nye CL 500... For F..... den er flot i sort med sportsundervogn
und alles!

http://www.autospies.com/news/photo.aspx?photoId=5953&galleryId=307

Der var Bentley Continental GT magen til denne:

http://www.seriouswheels.com/pics-2008/klm/2008-Le-Mansory-Bentley-Continental-GT-Pearl-White-Rear-And-Side-Top-1024x768.jpg

Den har godt nok et lille baggagerum, men hva.. den kan vel nok bruges

BMW M5, M6 og Porscher i lange baner....var der også.. Savlekluden blev
flittigt brugt

--
/HB

Fra : ShutEye

Dato : 24-07-08 23:30

<klip>
> [...]
>
> Jeg er netop hjemvendt fra de sydlige himmelstrøg, og har da vist
> forelsket mig i den nye CL 500... For F..... den er flot i sort med

Det er da godtnok en fræk potte!

> [...]
>
> Den har godt nok et lille baggagerum, men hva.. den kan vel nok bruges

Nøh. Den er sgu lidt fimset den der.
Ligner en halvoptøet flødeis.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-07-08 13:47

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> Jow, han måtte også kun køre 50 men altså, den sang så smukt )
> Somme tider overvejer jeg en savleklud, når jeg kører rundt der

Prøv at slå en tur forbi her:
http://www.autosalon-singen.de/
Jeg var forbi i sidste uge, dog efter lukketid, men bare at se de "bilige"
biler de har "smidt" udenfor, det var sq guf

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bruno

Dato : 26-07-08 15:04

Ivan Madsen wrote:
> Somme tider overvejer jeg en savleklud, når jeg kører rundt der
> omkring.

Sådan er det område. Fornemmelsen, når man skal parkere ved det lokale
supermarkede og skal anbringe sin ordinære automobil på en plads mellem
en 911 Turbo og Bentley GT er ret spøjs

Jeg laver ikke buler i biler gennerelt, men nogen gange så er man lige
ekstra forsigtig.

Mvh
Bruno

Fra : Anders Majland

Dato : 28-07-08 16:51

> Sådan er det område. Fornemmelsen, når man skal parkere ved det lokale
> supermarkede og skal anbringe sin ordinære automobil på en plads mellem en
> 911 Turbo og Bentley GT er ret spøjs

Ja den respekt står der sku ikke omkring en c5... Fik i fredags en
"bilkabule" på omkring 6cm med masser af rød lak lige midt i højre dør plus
et hak hvor pladen bukker Og det værste er næsten at synderen havde haft
en spyttet finger på for at se om den kunne tørres væk* - Så vedkommende har
været ude og inspiserer skaden og dernæst skyndt sig væk ....

* Bor nede af en grusvej så bilen er næsten altid temmeligt støvet - og det
var derfor meget tydeligt at der havde været væste på og gnubbet i det ....