En god Mazda forhandler
Fra : Clevin

Dato : 24-07-08 13:30

Hej,

Vi er på jagt efter en ny Mazda 6 - hvem kan anbefale en god forhandler
i syd/midt/vest/østjylland. De forhandlere jeg har været ved, har
tilsyneladende travlt med at se Tour de France, ringer ikke tilbage osv.
Kort sagt, dem gider jeg sgu ikke købe ved...Hvis de leverer dårlig
service før bilen er købt - hvad gør de så ikke bagefter....

Fra : Martin Bak

Dato : 24-07-08 18:00

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> syd/midt/vest/østjylland. De forhandlere jeg har været ved, har
> tilsyneladende travlt med at se Tour de France [klip]

Ser bilforhandlere Tour de France? Jeg troede kun det var noget apotekere
gad at se på.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kent Glerup

Dato : 24-07-08 19:38

Clevin skrev:
> [...]
> Kort sagt, dem gider jeg sgu ikke købe ved...Hvis de leverer dårlig
> service før bilen er købt - hvad gør de så ikke bagefter....

Vi har købt vores Mazda 5 hos Bilcentrum i Lind v. Herning. Vi handlede
med chefen selv, som var meget nede på jorden og absolut ikke "sælgeragtig".
Super service på værkstedet, meget imødekommende med de småting der har
været.
Værkstedet er vist også kåret til DK's bedste flere perioder i træk.

/Kent Glerup

Fra : Per O.

Dato : 24-07-08 22:02

> [...]
> Kort sagt, dem gider jeg sgu ikke købe ved...Hvis de leverer dårlig
> service før bilen er købt - hvad gør de så ikke bagefter....

Kan anbefale Mazda/Ford i Vejle, de er seriøse.

Bøje & Brøchner a/s
Boulevarden 58, Vejle
7100 Vejle
Tlf.: 75 82 60 00

/Per O.

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-07-08 18:58

> [...]
> Kort sagt, dem gider jeg sgu ikke købe ved...Hvis de leverer dårlig
> service før bilen er købt - hvad gør de så ikke bagefter....

Så absolut Mazda/Rødding (kender ikke deres Vejen afdeling) -
http://www.suzuki-mazda.dk/

Er vist blevet kåret til bedste forhandler i Europa nogen gange og får en
yderst fornem behandling hver gang.

Et eksempel - da bilen nærmede sig de 3 år (og dermed udløb af
fabriksgaranti) tilbød de en gannemgang af bilen - fandt lidt småting (fx et
par originale alufælge med "orm" som derefter prompte blev glasblæst og
nymalet), som derefter blev repareret - jeg skulle ikke engang spørge om
noget - det blev bare gjort.

En anden gang fik jeg dem lokket til at sætte nogle tagbøjler på, som jeg
fandt hos en hugger - men desværre kom det til at tage lidt lang tid (syntes
de selv - havde ikke spurgt til pris) - og da jeg bagefter spurgte til en
tagboks (som var formålet med tagbøjlerne) smed de et par fastholder stænger
i til 0 kr - de var nemlig lidt flove over at det tog så lang tid.

Og sådan kan jeg blive ved - jeg VED at Toyota har patent på de 112 % - men
jeg vil sige at her får du 113 % af hvad du forventer.

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)