Eftermontering af børnesøder i Mercedes?
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 07:24

Mercedes E-serien W210 findes med integrerede børnesæder i bagsædet,
dvs. siddepuden kan løftes ~10 cm vha. en mekanisk anordning.
Er det muligt at eftermontere dette uden at skulle skifte hele sædet
og dermed risikere at få farven i en anden nuance?

Fra : Evo Light

Dato : 23-07-08 20:24

On Fri, 18 Jul 2008 08:24:18 +0200, Henning <> wrote:

> [...]
>Er det muligt at eftermontere dette uden at skulle skifte hele sædet
>og dermed risikere at få farven i en anden nuance?

Indbyggede børnesæder er vidst nok blevet ulovlige så vidt jeg er
blevet informeret. Vi må ihvertfald ikke bruge dem længere i vores
taxaer.
--
Evo Light Aka TFugl etc

1993 Lancer V (CB) 1600 "SemiDefekt"

Fra : Henning

Dato : 23-07-08 21:52

On Wed, 23 Jul 2008 21:24:23 +0200, Evo Light <flejac@gmail.com>
wrote:

>Indbyggede børnesæder er vidst nok blevet ulovlige så vidt jeg er
>blevet informeret. Vi må ihvertfald ikke bruge dem længere i vores
>taxaer.

Interessant!! Det må jeg vist lige få bekræftet ad officiel kanal
inden vi leder videre Lige nu er det et af de væsentlige punkter på
vores leden-efter-ny-bil liste.