Køb og salg af reservedele i New
Fra : fjerndette

Dato : 16-07-08 19:13

jeg er Newbee og søger en gruppe med køb og salg af reservedele...

håber en kan hjælpe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-07-08 19:14

fjerndette fjerndette skriver:

> jeg er Newbee og søger en gruppe med køb og salg af reservedele...

Start med at søg over i dk.marked.privat hierakiet, så skal du se, så
dukker der ud af listen en gruppe med bilstumper....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : fjerndette

Dato : 16-07-08 19:17

Tak Klaus, du er en Guttermand
lige hvad jeg søgte, jeg er som sagt newbee, så tager alt hjælp til mig...

Mvh. Morten

Fra : Raghede

Dato : 18-07-08 15:08

> fjerndette fjerndette skriver:

Klaus svarer:
> Start med at søg over i dk.marked.privat hierakiet, så skal du se, så
> dukker der ud af listen en gruppe med bilstumper....

Jeg spørger Klaus: Kan du ikke lige oplyse mig hele gruppens navn?
Det vil jeg nemlig blive meget - meget taknemlig for.

Jørn

Fra : TDN

Dato : 18-07-08 15:10

"Raghede" <Raghede@msn.com> skrev i meddelelsen

> Klaus svarer:
>>
> Jeg spørger Klaus: Kan du ikke lige oplyse mig hele gruppens navn?
> Det vil jeg nemlig blive meget - meget taknemlig for.
>
> Jørn

dk.marked.privat.bil

Der sælges også reservedele.

Mvh
Thomas

Fra : Henning

Dato : 16-07-08 19:27

On Wed, 16 Jul 2008 20:13:29 +0200, fjerndette
<""mm27(fjerndette)\"@hot(fjerndette)mail.com"> wrote:

>jeg er Newbee og søger en gruppe med køb og salg af reservedele...

www.usenet.dk er et godt sted at starte. Er du stadig i tvivl kan du
altid spørge i news:dk.velkommen