Hvordan laver jeg et hyperlink?
Fra : Dennis

Dato : 21-07-01 08:15

Jeg er stadig ved at lave en hjemmeside men jeg ville godt vide om der var
en som kunne fortælle mig hvordan jeg i FP laver et hyperlink fra bunden af
siden og op til toppen af siden? Jeg kan sagtens lave det ekstern fra siden
men hvorledes ´laves det internt på siden?

Dennis

Fra : Michael Knak

Dato : 21-07-01 09:49

Hej Dennis

Du går i Indsæt - Bogmærke - skriver navn på dit bogmærke(valgfrit) herefter
bliver bogmærket sat.
Du laver så en hyperlink via den normale hyperlinkboks blot går du ned i
dropdownboksen der siger Bogmærke og her vælger du det navn du lige har
skrevet.

Håber det er forstålig...ellers skriver du bare igen.

Vh
M. Knak