MS Windows
briani 27239
Skjul "Der er fundet ny hardware" ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 27-07-08 14:02

Hej

Jeg bruger Vista Home Premium.

Jeg er træt af, at Vista næsten hver gang
jeg sætter en alm USB key til får besked om,
at der er fundet ny hardware, og at der skal
installeres en driver.
Når jeg så forsøger at installere driveren, kan
Vista ikke finde den alligevel.
Selv om der ikke bliver installeret en driver,
bliver der alligelvel skabt forbindelse til USB
key'en.
F.eks. har jeg en Transcend USB key, og i
manualen til den står der, at der fra Windows
2000 ikke skal installeres nogen driver.

Kan man ikke enten slå beskeden om ny
hardware + driver fra, eller gøre noget,
så Vista altid selv finder ud af det på en eller
anden måde?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : PA

Dato : 27-07-08 14:39

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh. Martin
>

> Du skal ikke instalere drivere til USB key,
det gør windows selv.
hvis du bygynder at forsøge at instalere driveren for windows får du kun
problemer.
USB kan have 127 enheder på samtidig og da du kan finde på at sætte
USB key-en i en anden port end du gjorde sidst= en driver per port.
Derfor driver når du sætter noget i USB.
Du kan kun undgå det ved at lade den sidde i porten ved genstart.
Du kan slå alle beskeder fra hvis det er det du ønsker.

MVH Per

Fra : Martin Ploug

Dato : 27-07-08 14:45

"PA" <pa48@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du kan kun undgå det ved at lade den sidde i porten ved genstart.
> Du kan slå alle beskeder fra hvis det er det du ønsker.

Hej Per

Ok tak.
Hvor er det jeg slår alle beskeder fra?
Ved du iøvrigt, hvor det er jeg kan ændre den
grafik der er, når Windows starter op?
Der er noget med, at man kan få noget andet vist
i stedet for den grønne procesbar.

/Martin