gammel NT boks skal laves om til ny
Fra : peet_dk

Dato : 21-07-01 00:08

Jeg får BredBånd til september.

På de ny skal man bare koble ledningen fra NT boksen ind i det runde 3 polet
stik som kommer ind i huset. Men på den gamle som vi har går ledningen
direkte ind i NT boksen. Det giver problemer når jeg skal have BredBånd. Da
det skal kobles på før NT boksen. Dvs. Men det nye kobler man bare på det 3
polede stik, hvor NT boksen også bliver koblet til "ind/ud af huset" men det
kan jeg ikke nu.

Spørgsmål:

1. Kan jeg bare købe et løst 3-polet med både han og hun på. Også skære
ledningen der går efter NT boksen og ud, af. Også koble et han og hun på og
samle det igen. Også ellers koble det 3-polet stik der kommer fra BredBåndet
på der i "samlings punktet" ?

2. Skal ledningerne sidder bestemt i sådan et 3-polet stik? Hvis ja. Findes
der et diagram her på nettet hvor man kan det?

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-07-01 09:44

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Kan jeg bare købe et løst 3-polet med både han og hun på. Også skære
> ledningen der går efter NT boksen og ud, af. Også koble et han og hun på
og
> samle det igen.

Ja

> 2. Skal ledningerne sidder bestemt i sådan et 3-polet stik? Hvis ja.
Findes
> der et diagram her på nettet hvor man kan det?

De to yderste ben skal bruges
_

--
Martin Højriis Kristensen