MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
AutoUpdate OK, IE7 Win Update starter ikke
Fra : Torben

Dato : 24-07-08 14:40

Hej NG,
har lidt problem med en vens maskine (XP/Pro/SP3) - som antydet i emnet,
kører Automatisk Updates OK, men hvis jeg forsøger at køre Windows
Updates i Funtioner, sker der ingenting, kommer til M$-updatesiden, så
ingenting, har valgt alt standard under Sikkerhed - underligt?
Nogle ideer?
mvh Torben

Fra : Torben

Dato : 25-07-08 07:44

Torben wrote:
> [...]
> ingenting, kommer til M$-updatesiden, så ingenting, har valgt
> alt standard under Sikkerhed - underligt? Nogle ideer?

Løsningen er fundet

fand http://pcpitstop.com/testax.asp (tester active-X) som kunne afsløre
at alle settings var ok, men scripting ikke fungerede, videre til M$
hvor selve kernen i scripting systemet (Windows Script 5.6 til Windows
2000 og XP) kunne downloades på
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=c717d943-7e4b-4622-86eb-95a22b832caa
og installeres!

Nu kører det med standard indstillinger i Sikkerhed

Årsagen til fejlen er ukendt, sandsynligvis er noget blevet slettet ved
en hårdhændet oprydning?

mvh Torben