MS Windows
briani 27239
Program startes uden for skærm
Fra : TSC

Dato : 24-07-08 09:17

Hej

Jeg har haft to skærme på min computer - nu er nummer to skærm stået af. Jeg
har en del programmer, som åbner på den anden skærm - hvordan får jeg
"flyttet" programmerne tilbage på den skærm der virker.

Venlig hilsen
Tom

Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-07-08 10:05

"TSC" <ts@nocykelspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en del programmer, som åbner på den anden skærm - hvordan får jeg
> "flyttet" programmerne tilbage på den skærm der virker.

En måde kunne være at højreklikke på programmet nede i taskbar, vælg flyt
Så ryger markøren automatisk op i titelbaren på vinduet(som du ikke kan se),
og du kan trykke venstre mus nede og flytte vinduet rundt til du findet det

Fra : TSC

Dato : 24-07-08 11:54

> [...]
> Så ryger markøren automatisk op i titelbaren på vinduet(som du ikke kan
> se), og du kan trykke venstre mus nede og flytte vinduet rundt til du

Desvære, netop de programmer der er på den anden skærm er der ingen Flyt
ved højre klik!
Tom

Fra : Hagar

Dato : 24-07-08 10:27

> [...]
> Jeg har en del programmer, som åbner på den anden skærm - hvordan får jeg
> "flyttet" programmerne tilbage på den skærm der virker.

Har du husket at slå den skærm fra som nu er futte af ?

Højreklik på skrivebordet og vælg egenskaber og så indstillinger.

Hagar

Fra : TSC

Dato : 24-07-08 12:05

> Har du husket at slå den skærm fra som nu er futte af ?
>
> Højreklik på skrivebordet og vælg egenskaber og så indstillinger.
>
> Hagar

Ja, det er også prøvet! Devære uden positivt resultat.

Tom

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-07-08 19:13

TSC skrev:
> Jeg har haft to skærme på min computer - nu er nummer to skærm stået af. Jeg
> har en del programmer, som åbner på den anden skærm - hvordan får jeg
> "flyttet" programmerne tilbage på den skærm der virker.

Ultramon løser det ved mig, det er desværre ikke gratis (men man kan
hente en trial - http://www.realtimesoft.com/ultramon/ ).

Har så en taste kombination (man skal selv sætte den op) som flytter det
aktive vindue til næste skærm.