MS Windows
briani 27239
Redde mistede billeder fra flahskort
Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-07-08 14:40

Hej

Jeg har fået til opgave, at prøve at redde nogle mistede billeder fra et
kamera/flaskort. Billederne er blevet slettet derfra - der er ikke foretaget
nogen formattering. Jeg har så forsøgt med PC Inspector File Recorery, uden
ret meget held.

Findes der andre løsninger/programmer, som måske kunne være bedre?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 15:26

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> File Recorery, uden ret meget held.
>
> Findes der andre løsninger/programmer, som måske kunne være bedre?

PC INSPECTORT smart recovery
is the new data recovery program from CONVAR
for Flash CardT, Smart MediaT, SONY Memory
StickT, IBMT Micro Drive, Multimedia Card, Secure
Digital Card or any other data carrier for digital cameras.

http://www.pcinspector.de/Sites/smart_recovery/info.htm?language=1

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-07-08 17:05

Just wrote:
> [...]
> StickT, IBMT Micro Drive, Multimedia Card, Secure
> Digital Card or any other data carrier for digital cameras.

Tak for forslaget, det vil jeg lige afprøve, når jeg kommer hjem.

Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-07-08 16:45

"Søren Nielsen" skrev i en meddelelse:
> [...]
> et kamera/flaskort. Billederne er blevet slettet derfra - der er ikke
> foretaget nogen formattering. Jeg har så forsøgt med PC Inspector File

En formattering sletter heller ikke mere, end de stadig er til at redde.

Men hvis du har brugt kortet til andre ting imellemtiden, så er filerne
overskrevet fysisk, og kan ikke reddes.

Både PC Inspector File Recorery og PC Inspector Smart Recorery burde
kunne løse opgaven, så hvis de ikke kan, så kunne man få en mistanke om
at filerne er overskrevet fysisk ?

Jan

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-07-08 17:08

Jan Vestergaard wrote:
> Både PC Inspector File Recorery og PC Inspector Smart Recorery burde
> kunne løse opgaven, så hvis de ikke kan, så kunne man få en mistanke
> om at filerne er overskrevet fysisk ?
>
> Jan

Der er blevet taget billeder, lagt over på computeren, slette det billeder
på kameraet, der blev kopieret og så fremdeles. Så man kunne godt have en
mistanke om, at de er overskrevet nogle gange.

Det lykkedes med PC Inspector File Recovery efter en reinstallering, men jeg
synes ikke helt, at jeg har samme held med dette kamera.

Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-07-08 17:43

Søren Nielsen wrote:
> Det lykkedes med PC Inspector File Recovery efter en reinstallering,
> men jeg synes ikke helt, at jeg har samme held med dette kamera.
>
> Søren

Der skulle have stået "Det lykkedes på en PC med PC Inspector File
Recovery......[]".

Søren

Fra : John

Dato : 24-07-08 15:55

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:488760bc$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Der skulle have stået "Det lykkedes på en PC med PC Inspector File
> Recovery......[]".
>
> Søren

Ellers kan jeg varmt anbefale "Data Doctor Recovery"
Har brugt programmet til at genskabe slettede fotos.
MVH. John T.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-07-08 07:40

John wrote:
> Ellers kan jeg varmt anbefale "Data Doctor Recovery"
> Har brugt programmet til at genskabe slettede fotos.
> MVH. John T.

Det vil jeg lige give et forsøg, jeg har endnu ikke haft held med at få
noget ud af flashkortet.

Søren