MS Windows
briani 27239
audiomixer til Windows Vista
Fra : Hans-Jørgen

Dato : 14-07-08 15:16

Hej.

Jeg er netop blevet bruger af Windows Vista

I Windows XP findes en udmærket audiomixer - eller lydmixer, om man vil.
I Vista findes den altså godt nok ikke.

Kan man finde en mixer, der umiddelbart kan installeres i Vista og bruges
som den i Windows XP?

Hvor og hvordan?

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : JBJ

Dato : 16-07-08 13:37

"Hans-Jørgen" <sindholt@paradis.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> I Vista findes den altså godt nok ikke.
>
> Kan man finde en mixer, der umiddelbart kan installeres i Vista og bruges

Den her er yderst fremragende, specielt hvis man har en bærbar hvor lyden
mildest talt lyder som dåselyd(min LG). Det er muligt få lyden til at være
ret god hvis man fintuner den lidt:)

http://www.srs-store.com/store-plugins/mall/sas-plugin.asp

JBJ

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-07-08 08:10

JBJ skrev bl.a.:

> [...]
> lyden mildest talt lyder som dåselyd(min LG). Det er muligt få lyden
> til at være ret god hvis man fintuner den lidt:)

Men den giver kun mixerfunktioner, hvis der er installeret en lydkortdriver
med mixer.

Mixerfunktion er noget hardwaredriveren skal understøtte, resten er kun skin
og lir.

Claus