MS Windows
briani 27239
skygger
Fra : Erik K.

Dato : 14-07-08 11:16

I den senere tid har jeg haft det problem, at der er skygger på både tekst
og ikoner, så det hele flyder lidt ud. - Det er ret irriterende. Nogle
gange, når jeg åbner PC´en, er det hele OK, men efter kort tid kommer
skyggerne igen.
Jeg har prøvet med systemgendannelse, og jeg har også været inde i BIOS
forat se, om mit grafikkort på PCI Express var sat som primær.
Jeg har selvfølgelig nødvendig opdateret antivirus og firewall.
Systemet er Vista Home Premium, og bundkortet er et Asrock
AliveNF7G-HDready.
Er der nogen der kan hjælpe med et bud på en løsning??
På forhånd tak.

Mvh
Erik

Fra : Tomas Jensen

Dato : 14-07-08 11:21

Erik K. skrev:
> [...]
> AliveNF7G-HDready.
> Er der nogen der kan hjælpe med et bud på en løsning??

Har du tjekket kablet til skærmen? (på arbejdet er dette et
tilbagevendende problem på een af pc'erne)

Tomas

Fra : Erik K.

Dato : 14-07-08 12:07

"Tomas Jensen" <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Har du tjekket kablet til skærmen? (på arbejdet er dette et
> tilbagevendende problem på een af pc'erne)
>
> Tomas

Hej Tomas
Tak for hurtigt svar. - Det var nok det eneste jeg ikke havde checket, og
fejlen lå præcis der! - Et lille tryk på kabelskoen, og teksten står igen
flot!!
Tak for hjælpen!

Hilsen
Erik