CyberCity foerst ude med video-on-demand?
Fra : Charbax

Dato : 19-07-01 17:30

tjek lige http://www.cybercitychannel.dk det ligner noget med at de
indefor snart vil tilbyde en masser af video-on-demand, indtil videre
ligner det meget http://www.bbst.dk syntes jeg med links til
cinemanow.com og filmspeed.com og adcritic.com..

men erotic-channel.dk ser ud til at vaere cybercity selv der hoster og
producere.. og det ser ud til at vaere aegte bredbaands
video-on-demand streaming..

Jeg er desvaerre taget paa et par ugers ferie og har kun 56k modem
hvor jeg er saa jeg kan ikke tjekke det ud for at se hvad det er for
en bitrate video de tilbyder..

wow! hvis dette er aegte bredbaands video-on-demand fra CyberCity, saa
kan det vaere at der ikke gaar saerligt lang tid foer at de har lavet
aftaler med TV-produktions selskaber f.eks. DR, tv2 eller MEtronome og
Zentropa for at laegge alle nyhederne, dogme-film og alle afsnit af
Casepr og Mandril-aftalen til 2mbit/s streaming video-on-demand.. paa
erotik-channel.dk for neden vil de have folk til at booste deres ADSL
forbindelser saa jeg vil tro at det ihvertfald ikke er noget svagt
80kbit/s (ligesom nyhederne paa dr.dk og tv2.dk) eller hverken noget
svagt 100kbit/s (ligesom f.eks. CNN.com) eller noget svagt 200kbit/s
(ligesom f.eks. monkeyclass.dk hoejst tilbyder)..

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-07-01 14:07

charbax@space.com (Charbax) writes:

>syntes jeg
>det ser ud til
>hvis
>kan det vaere
>jeg vil tro

Jeg tror, det snart begynder at regne.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 21-07-01 14:13

"Charbax" <charbax@space.com> wrote in message
[SNIP]
> det vaere at der ikke gaar saerligt lang tid foer at de har lavet
> aftaler med TV-produktions selskaber f.eks. DR, tv2 eller MEtronome og
> Zentropa for at laegge alle nyhederne, dogme-film og alle afsnit af

se, nyhederne ville være rigtigt fede at få på i ordentlig kvali. kan vi så
ikke få det der nøgen-tv-avis istedet.

> Casepr og Mandril-aftalen til 2mbit/s streaming video-on-demand.. paa

har du prøvet med kazzar eller lignende?

/jakob

---

"i ran out of ideas" -jw

Fra : Peter Tirsek