CRC error
Fra : Hejmand

Dato : 20-07-01 23:01

Hey.

Har netop hentet Unreal Tournament men når jeg pakker den ud med Winace får
jeg CRC-Error. Hvad gør jeg ved det?

--

Regardz
* Xray

Fra : *Xray

Dato : 20-07-01 23:04

"Hejmand" <mrsmooth@nospam.privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.
>
> Har netop hentet Unreal Tournament men når jeg pakker den ud med Winace
> [...]

Sorry, den skulle ikke være postet her....hehe....undskylder nok engang...

*Xray

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-07-01 23:05

On 21 jul 2001 Hejmand was possessed by a lesser demon and then forced to
type this:

> Har netop hentet Unreal Tournament men når jeg pakker den ud med Winace
> får jeg CRC-Error. Hvad gør jeg ved det?

Hvis der er noget galt med spillet, bør du kontakte forhandleren.

Noget helt andet er. Hvad har det med XDSL at gøre?

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Lars Kyndi Laursens sarkastiske indlæg grænser til det stupide og skal
ikke yderligere kommenteres. - Stefan i dk.edb.sikkerhed

Fra : *Xray

Dato : 20-07-01 23:32

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> On 21 jul 2001 Hejmand was possessed by a lesser demon and then forced to
> type this:

> Hvis der er noget galt med spillet, bør du kontakte forhandleren.

Jep, det gør jeg også i morgen....

> Noget helt andet er. Hvad har det med XDSL at gøre?

Intet = Fejlpost, desværre.

*Xray

Fra : Morten B

Dato : 21-07-01 04:26

"Hejmand" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message
> Har netop hentet Unreal Tournament men når jeg pakker den ud med Winace
får
> jeg CRC-Error. Hvad gør jeg ved det?

CRC-error er fejl i den pakkede fil. Få personen til at pakke filen om eller
find et andet sted at hente filen.

/Morten

Fra : Niels

Dato : 21-07-01 11:09