HTC TyTN II Kaiser skærm ved brug af te
Fra : KentBM

Dato : 11-07-08 20:44

Ved brug af telefondelen bliver skærmen mørkere, men når jeg lægger på
efter samtale, så går skærmen ikke tilbage til fuld lysstyrke selvom jeg
trykker på skærmen. Alt strømspare er slået fra både ved batteri-brug og
ved tilsluttet USB.

Er der en fejl i telefonen eller er det bare måden Mobile 6 virker på?

I det hele taget er telefondelen af TyTN ikke noget særligt. Den er ikke
særlig god til at fange signalet og vil nogle gange ikke rigtigt
afslutte telefondelen efter brug.

Der er aldrig opdateringer af windows mobile, men måske synes Microsoft
ikke, at det er nødvendigt. Jeg har ikke kunne prøve dette med min S710,
da den kun vil søge via GPRS og ikke via USB. Og jeg ikke er
interesseret i at betale for den service.
--

Kent