leonard cohen: fantatisk koncert
Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 09-07-08 08:30

Cohen er bare god. Oplevede ham 5. juli i Rosenborg parken i København.
Dejlig koncertog en smuk aften med fantatisk vejr.

Forresten kan koncerten downloades fra http://www.dimeadozen.org/

/Martin

Fra : Edward Jensen

Dato : 10-07-08 00:31

"Martin M. S. Pedersen" <traxplayer@gmail.com> wrote in message

> Forresten kan koncerten downloades fra http://www.dimeadozen.org/

Det er da pisse ulovligt!

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 00:40

"Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er da pisse ulovligt!

Ja...fortæl du det til de sóm optager og uploader

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 10-07-08 10:40

Allan Krautwald wrote:
> "Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja...fortæl du det til de sóm optager og uploader

Jeg er nu ikke så sikker på at det er ulovligt.
Det er en overtrædelse af den aftale, som man har indgået med
koncertarrangørne, men heller ikke andet.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 12:26

"Martin M. S. Pedersen" <traxplayer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er nu ikke så sikker på at det er ulovligt.
> Det er en overtrædelse af den aftale, som man har indgået med
> koncertarrangørne, men heller ikke andet.
>
> /Martin

Ja det tror jeg du har ret i...og det er jo under ingen omstændigheder til
at stoppe...nettet vrimler med den slags, hvis man lige ved hvor der skal
ledes

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 10-07-08 10:40

Edward Jensen wrote:
> "Martin M. S. Pedersen" <traxplayer@gmail.com> wrote in message

> Det er da pisse ulovligt!

Nej. Hvilken lov mener du, som der er overtrådt ?

/Martin

Fra : PL

Dato : 10-07-08 16:13

"Martin M. S. Pedersen" skrev

> Nej. Hvilken lov mener du, som der er overtrådt ?

Hiring, lending and broadcasting?
Det står på mange plader og video/DVD'er, udover All Rights Reserved.

Fra : Hauge

Dato : 10-07-08 16:19

PL wrote:
> Hiring, lending and broadcasting?
> Det står på mange plader og video/DVD'er, udover All Rights Reserved.

Har det da noget at gøre med "lov"?

/Hauge

Fra : Max

Dato : 10-07-08 16:27

Hej Hauge

> Har det da noget at gøre med "lov"?

Det hedder jo "Lov om ophavsret"

http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm

--
Mvh Max

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 10-07-08 17:28

Max wrote:
> Hej Hauge

> Det hedder jo "Lov om ophavsret"
>
> http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm

Har du læst loven ? Det forbyder ikke folk at optage koncerter.
Forresten så forbyder den heller ikke folk at udlåne deres musik-cd'er
etc.

/Martin

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 10-07-08 18:21

Max wrote:
> Hej Hauge

> Det hedder jo "Lov om ophavsret"
>
> http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm

Nu quotefucker du. Du aner jo ikke noget om jura.

/Martin

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 10-07-08 17:27

PL wrote:
> "Martin M. S. Pedersen" skrev
>
> Hiring, lending and broadcasting?
> Det står på mange plader og video/DVD'er, udover All Rights Reserved.

Ja og ? Det er ikke forbudt at optage koncerter i Danmark ligesom
det heller ikke er forbudt at tage et videokamera med i biografen
og optage en film.

/Martin

Fra : PL

Dato : 11-07-08 14:23

"Martin M. S. Pedersen" skrev

> Ja og ? Det er ikke forbudt at optage koncerter i Danmark ligesom
> det heller ikke er forbudt at tage et videokamera med i biografen
> og optage en film.

Vederlag til eksemplarfremstilling til privatbrug paragraf 39 ?

Man må vist godt når man er tilstede i et tv-program.