Cohen
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-07-08 23:12

Lørdag i København. Nærmest perfekt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 07-07-08 08:17

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> writes:

> Lørdag i København. Nærmest perfekt.

Det kan man ellers kalde en informativ anmeldelse. Kan vi bede om et par
ekstra sætninger om oplevelsen?

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.musicbrainz.org

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-07-08 11:21

Peter G skrev:

> Kan vi bede om et par ekstra sætninger om oplevelsen?

Cohen sang fantastisk. Vejret var godt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 07-07-08 19:04

> Cohen sang fantastisk. Vejret var godt.

Og hvorfor kun _næsten_ perfekt? Han sang ikke "Avalanche"? Vejret
passede ikke til stemningen? De ublu priser på på vand i boderne
understregede pointerne i "The Future"? For mange folk der »wooh«'ede
mens de optog koncerten på et rystende mobilkamera?

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.musicbrainz.org

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-07-08 23:02

Peter G skrev:

> [...]
> understregede pointerne i "The Future"? For mange folk der »wooh«'ede
> mens de optog koncerten på et rystende mobilkamera?

Der var en generator eller noget, der larmede lidt for længe bag scenen.
Køerne til boderne var lange og uorganiserede. Enkelte i publikum råbte
lidt for meget og lidt for højt.

Måske havde jeg også foretrukket, at saxofonisten holdt sig mere til det
lavere leje, for det passer ligesom bedre til sangeren.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : N/A

Dato : 09-07-08 21:37

Fra : N/A

Dato : 09-07-08 21:37

Fra : Esther

Dato : 08-07-08 03:34

Her er den perfekte sætliste og navnene på den perfekte besætning.
Hentet fra en nærmest überperfekt boot.
Set One:
01. [06:45.65] Dance Me to the End of Love
02. [07:00.51] The Future
03. [05:05.27] Ain't No Cure for Love
04. [06:13.39] Bird on the Wire
05. [05:38.24] Everybody Knows (Leonard Cohen/Sharon Robinson)
06. [05:11.62] In My Secret Life (Leonard Cohen/Sharon Robinson)
07. [06:45.39] Who by Fire
08. [04:16.61] Hey, That's No Way to Say Goodbye
09. [12:17.43] Anthem
--- tape cuts ---

Set Two:
10. [06:56.71] Tower of Song
11. [03:57.03] Suzanne
12. [06:54.19] Gypsy Wife
13. [06:48.38] Boogie Street (Leonard Cohen/Sharon Robinson)
14. [07:34.26] Hallelujah
15. [06:38.70] Democracy
16. [06:15.48] I'm Your Man
17. [09:37.02] Take This Waltz (Leonard Cohen after Federico Garcia
Lorca)

Encores:
18. [06:12.36] So Long, Marianne
19. [05:26.43] If It Be Your Will
20. [06:48.10] First We Take Manhattan
21. [05:13.44] Sisters of Mercy
22. [06:30.09] Closing Time
23. [08:58.54] I Tried to Leave You
24. [02:52.06] Whither Thou Goest (Guy Singer after the Book of Ruth
1:16)

Complete concert.

---

The band is:

Leonard Cohen - vocals, acoustic guitar (7,8,11,12,21,23), keyboard
(10).

Roscoe Beck - bass, double bass, background vocals
Neil Larsen - keyboards, Hammond B3
Bob Metzger - guitar, steel guitar, background vocals
Javier Mas - bandurria, laud, archilaud and 12-string guitar
Rafael Bernardo Gayol - drums, percussion
Dino Soldo - keyboard, saxophone, wind instruments, background vocals
Sharon Robinson - vocals, shaker
Hattie Webb - vocals, harp
Charley Webb - vocals, guitar

Hilsen Es

Fra : Broegger

Dato : 08-07-08 12:27

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> skrev news:87d6e8bc-b6de-47d5-ba81-
eca2ce095a7c@y38g2000hsy.googlegroups.com:

> Her er den perfekte s‘tliste og navnene p† den perfekte bes‘tning.
> Hentet fra en n‘rmest berperfekt boot.

Hvor kan man finde den?

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Esther

Dato : 09-07-08 01:16
Fra : Broegger

Dato : 09-07-08 10:37

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> skrev news:9f74c02f-9bc6-4363-af94-
2af731ac4395@m3g2000hsc.googlegroups.com:

> www.dimeadozen

Ok, her må jeg så lige have lidt hjælp. Hvad skal man søge efter? Et
specielt sted man skal gå ind eller hvad?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Esther

Dato : 09-07-08 08:39

On Jul 8, 1:26 pm, Broegger <tho...@removethisbroeggerne.dk> wrote:

> Hvor kan man finde den?

http://www.dimeadozen.org/torrents-details.php?id=204250

Hilsen Es

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 18:29

"Esther" <ufo.danmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
On Jul 8, 1:26 pm, Broegger <tho...@removethisbroeggerne.dk> wrote:

> Hvor kan man finde den?

http://www.dimeadozen.org/torrents-details.php?id=204250

Hilsen Es

Det hjælper da fedt...når man skal være tilmeldt og det ikke er muligt pga.
overtegning

Fra : Broegger

Dato : 09-07-08 19:48

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev

> [...]
>
> Hilsen Es
>
> Det hjælper da fedt...når man skal være tilmeldt og det ikke er muligt

Det er nemlig surt show!

En anden ting: Springsteen koncerten fra parken ligger i bin-springsteen
gruppen.

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 09-07-08 19:53

Allan Krautwald wrote:
> [...]
>
> Hilsen Es
>
> Det hjælper da fedt...når man skal være tilmeldt og det ikke er muligt pga.

Prøv igen og igen. Hver dag bliver der ryddet ud i inaktive kontoer.

/Martin

Fra : N/A

Dato : 09-07-08 21:37

Fra : Esther

Dato : 09-07-08 13:10

On Jul 9, 8:47 pm, Broegger <tho...@removethisbroeggerne.dk> wrote:
> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrevnews:4874f5ae$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er nemlig surt show!

Se hvis I nu ikke var så sure og vrisne kunne jeg måske overtales til
at sende jer en kopi
Som de skriver på dime's forside, skal man forsøge jævnligt at
registrere sig. Der falder hele tiden nogen fra og så blir der plads
til nye. Det tog mig måske 10 forsøg, så var den i skabet.

Anyway, hvis I nu kaster jeres adresse i min hotmail, så skal jeg se
hvad jeg kan stille op. Det er bedst hvis I kan håndtere flacs. Hvis
ikke, så blir det audio-cd'er.

hilsen Es

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 09-07-08 21:37

Esther wrote:

> Se hvis I nu ikke var så sure og vrisne kunne jeg måske overtales til
> at sende jer en kopi

Man er også velkommen til at skrive til mig og få en kopi tilsendt.

Mvh
Martin

Fra : N/A

Dato : 09-07-08 21:37